billeder fra min dimissionsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

twinboys

VNB skriver:

hehe joooo selvfølgelig...  JUNI... øv kan ikke engang rette det nu.. 

og mange mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

VNB

B&J skriver:

STORT tillykke med din uddannelse og dimissionsdagen..

hvor er i bare en vidunderlig familie  og dejligt med en lille mere inde i maven

1000 tak igen søde! 

jeg er også bare så stolt af min lille familie altså  har det næsten som om at det hele er for godt til at være sandt lige for tiden.. tænker hele tiden "hvornår vågner jeg af denne her fantastiske drøm?" 

Anmeld

1. juli 2012

B&J

VNB skriver:

1000 tak igen søde! 

jeg er også bare så stolt af min lille familie altså  har det næsten som om at det hele er for godt til at være sandt lige for tiden.. tænker hele tiden "hvornår vågner jeg af denne her fantastiske drøm?" 

hihihihihi.. du vågner bare slet ikke for du er vågen hvor er det bare dejligt med alle de skønne ting der sker for jer lige for tiden... det er jo bare helt igennem fantastisk JUBII

Anmeld

1. juli 2012

VNB

cecilie1984 skriver:

Stort tillykke med uddannelsen og dejlige billeder, ser ud som om du havde en skøn dag.

men bliver altså lige nød til at spørge til din kjole, hvor er den bare flot, hvor er den købt??? Et must have

1000 tak  du kan tro det var en dejlig dag 

kjolen er fra vero moda den er rigtig behagelig at have på, og var ikke særlig dyr 

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Zette skriver:

31. Januar  

ih hvor spændende! også nr 2 barn for dig så? 

Vi glæder os bare helt vildt til at få en lillebror eller søster!! Synes det er mindst ligeså spændende det hele her anden gang  

Anmeld

1. juli 2012

VNB

B&J skriver:

hihihihihi.. du vågner bare slet ikke for du er vågen hvor er det bare dejligt med alle de skønne ting der sker for jer lige for tiden... det er jo bare helt igennem fantastisk JUBII

hihi ja jeg må nive mig selv lidt i armen og ellers bare NYDE at det hele er så godt lige nu 

Håber også i har det godt allesammen? og at du nyder din nye slanke tilværelse 

Anmeld

1. juli 2012

smokin

VNB skriver:

ih hvor spændende! også nr 2 barn for dig så? 

Vi glæder os bare helt vildt til at få en lillebror eller søster!! Synes det er mindst ligeså spændende det hele her anden gang  

Det er mit barn nr.2 ja Jeg har Malou fra maj 2010 så det passer rigtig fint nu. Vi glæder os og håber på endnu en lillesøster 

Anmeld

1. juli 2012

cecilie1984

VNB skriver:

1000 tak  du kan tro det var en dejlig dag 

kjolen er fra vero moda den er rigtig behagelig at have på, og var ikke særlig dyr 

Er det længe siden du købte den eller tror du den kan købes endnu??

Må da helt sikkert i vero moda i morgen et smut

Anmeld

1. juli 2012

VNB

Zette skriver:

Det er mit barn nr.2 ja Jeg har Malou fra maj 2010 så det passer rigtig fint nu. Vi glæder os og håber på endnu en lillesøster 

ja det er en fin aldersforskel. vi synes også at 2 år er helt perfekt imellem vores  

hihi så i tror måske det er en pige mere? 

jeg tror der gemmer sig endnu en lækker dreng i min mave min kæreste tror en pige så det blir spændende når vi skal til kønsscanning om 11 dage men personlig har jeg ikke et ønske om det ene eller andet.. det ville være sjovt med en af hver, men det ville også være dejligt med 2 brødre! (og så kan vi også genbruge alt tøjet

Anmeld

1. juli 2012

VNB

cecilie1984 skriver:

Er det længe siden du købte den eller tror du den kan købes endnu??

Må da helt sikkert i vero moda i morgen et smut

det er ca 3 uger siden jeg købte den. Jeg så at der stadig hang nogle kjoler magen til for ca 1 uge siden så mon ikke du kan være heldig  

De sælger dem også i only og bestseller. (ihvertfald i Viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.