Frk. Himmelblå skriver:
Til den der med at acceptere! - Selvfølgelig skal man først lige sørge for, at man har gjort, hvad man kan for at give barnet mulighed for at sove igennem, - men når det så alligevel ikke lader sig gøre, ja, så bør man også efter min mening give slip.
Stoppe med "at kæmpe imod"... Mine piger har ikke været nemme i forhold til søvn, - men jeg har egentlig aldrig som sådan opfattet dem som problematiske, da jeg hele tiden har forsøgt at tænke: Alle er forskellige, og de kommer nok efter det!

Præcis. Nogle ting kan man bare ikke gøre ret meget ved, og så må man bare håbe at det en dag bliver bedre.
Det ville da være skønt hvis han var en god syvsover, men det er han bare ikke, og det kan vi jo alligevel ikke lave om på.
Uanset hvad tid han kommer i seng, vågner han mellem kl. 6 og 7 om morgenen. Allerede nu er han begyndt at skippe sin eftermiddagslur, når vi bare er hjemme, så han har vist ikke det store søvnbehov.
Når han så sover, så er han heller ikke til at vække igen, går nærmest i koma, lige som sin far 
Anmeld