Hvor mange gange om natten vågner jeres 1 årig barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.184 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke hvordan man laver en afstemning, så nu bliver det bare et indlæg.

Som overskriften siger "Hvor mange gange er jeres barn (tæt på 1 år -et måneder før og efter) vågen hver nat og hvad gør I for at få barnet til at sove?

Vores dreng fylder snart 1 år. Han er vågen 2-3 gange om natten, nogle gange går det med at give sut men nr 2 eller 3 gang skal der flaske til. Ved godt det ikke er særlig smart, men vi er bare så trætte, at vi ikke har orket at tage kampen endnu, da vi ellers ikke kan få ham til at sove.

Vi havde håbet at han ville sove igennem når han blev 1 år. Men udsigterne er lange. Vores store dreng fik aldrig flaske eller bryst om natten efter han blev 6 måneder, men sov også forfærdelig dårligt, faktisk indtil han var to år. Nu frygter jeg, at det samme er gældende med den nye purk og jeg føler lidt at jeg ikke slår til som forældre, når man læser så mange steder at de burde sove igennem når de er 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

PernilleogLouis

Min dreng er 4,5 år og sover stadig ikke igennem Jeg har bare vænnet mig til det men syns absolut ikke man er en dårligere forælder bare fordi ens barn ikke sover igennem

Det skal nok komme en dag

Anmeld

30. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn på 1 år og en måned vågner 1-3 gange om natten, han ligger i vores seng og blive ammet i søvn, det er hvad der virker herhjemme og kan ikke se hvad der skulle være forkert i det, hvis det virker hvorfor så ændre det. Det hvordan man gør i andre lande også.

Så hvis flasken virker, hvorfor så ikke la ham?

Anmeld

30. juni 2012

Holbæktrunten

Min dreng er 9,5 mdr, og erinden for de sidste par ugerbegyndt at sive igennem... Han mosler noget rundt til tider, og kan sætte sig halvsovende op i sengen... Skal lige nævnes han sover hos mig, for orker ikke som du at skulle op flere gange om natten... Men hvis dit barn sover i egen seng, hvad så med evt atflænge en flaske klar han selv kan tage når han vågner? Og en masse sutter?

Anmeld

30. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Isabella er 15 mdr. og hun har sovet igennem stort set altid

De gange hun vågner er det fordi hun har skidt, og så tager jeg hende op og skifter hende og så bliver hun lagt ned igen med sin spilledåse, sut, nusseklud og bamse  nogle gange skal hun bare ha et glas vand og så lægger hun sig til at sove igen.

Anmeld

30. juni 2012

Valle81

Arthur på 14 mdr har sovet igennem fra 19-0630 siden ham var knap 10 mdr hvis han er syg så er historien lidt anden

Anmeld

30. juni 2012

vitapigen

Min datter er snart 1 år og har sovet igennem siden hun var 4-5 mdr. I perioder kan hun godt vågne og natten en enkel gang eller 2, men kan nøjes med sutten og spiledåsen.

Anmeld

30. juni 2012

MyLove E

Anonym skriver:

HeVed ikke hvordan man laver en afstemning, så nu bliver det bare et indlæg.

Som overskriften siger "Hvor mange gange er jeres barn (tæt på 1 år -et måneder før og efter) vågen hver nat og hvad gør I for at få barnet til at sove?

Vores dreng fylder snart 1 år. Han er vågen 2-3 gange om natten, nogle gange går det med at give sut men nr 2 eller 3 gang skal der flaske til. Ved godt det ikke er særlig smart, men vi er bare så trætte, at vi ikke har orket at tage kampen endnu, da vi ellers ikke kan få ham til at sove.

Vi havde håbet at han ville sove igennem når han blev 1 år. Men udsigterne er lange. Vores store dreng fik aldrig flaske eller bryst om natten efter han blev 6 måneder, men sov også forfærdelig dårligt, faktisk indtil han var to år. Nu frygter jeg, at det samme er gældende med den nye purk og jeg føler lidt at jeg ikke slår til som forældre, når man læser så mange steder at de burde sove igennem når de er 1 år.

Her vågner Elias 13mdr ca 2 gange om natten kl 23 hvor han skriger i ca en time og intet hjælper. Til sidst kan må så få ham til sove i vores seng og så vælter han lidt rundt igen ved en 4 tiden..

Anmeld

30. juni 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Ved ikke hvordan man laver en afstemning, så nu bliver det bare et indlæg.

Min dreng er 16 mdr og våger ikke om natten!

Og har aldrig gjort det!

Anmeld

30. juni 2012

Muhmi

Ingen gange, Silas har de sidste 4 mdr. sovet igennem hele natten...

Så han sover fra 20.00-8.00 ca. nogle gange senere andre gange tidligere

Hvis han en sjælden gang vågner, så laver vi enten en flaske kamillethe, med honning og mælk til ham, ellers giver vi ham sutten og aer ham på ryggen til han sover igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.