Hvor mange gange om natten vågner jeres 1 årig barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Heldige asen!

Og forresten tillykke med din lille bølle i maven.

Tak for svar

Tusind tak skal du have

Tjaa, altså vi har jo så også haft vores del med at stå op om natten... Faktisk mange gange helt op til 5-6 gange... Så synes selvfølgelig det er mega rart at få sin nattesøvn nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

For det meste hjælper det hvis MOR går med ham og synger.. Far dur ikke om natten...

LOL Nej er det ikke altid sådan

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tusind tak skal du have

Tjaa, altså vi har jo så også haft vores del med at stå op om natten... Faktisk mange gange helt op til 5-6 gange... Så synes selvfølgelig det er mega rart at få sin nattesøvn nu her

Ja velfortjent! Alt godt til den der venter

Anmeld

30. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Tak for svar

Uh en af de irreterende heldige forældre (selvfølgelig sagt med massere af ironi og glimt i øjet) Hvis du havde formlen på babysøvn så var du en rig dame

Hihi det håber jeg da  (At det er ironi)

Den gav jeg dig da?  

1. Ren ble

2. Sut

3. Nusseklud

4. Spilledåse (med Mester Jakob / eller andet musik om du vil)

5. En lille billedbog

OBS. Det kan være at der skal tilbydes lidt vand inden de skal lægges

Ved brug af denne formel bedes aftalt beløb indsættes på konto nr. xxxxxxx  

Anmeld

30. juni 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Hihi det håber jeg da  (At det er ironi)

Den gav jeg dig da?  

1. Ren ble

2. Sut

3. Nusseklud

4. Spilledåse (med Mester Jakob / eller andet musik om du vil)

5. En lille billedbog

OBS. Det kan være at der skal tilbydes lidt vand inden de skal lægges

Ved brug af denne formel bedes aftalt beløb indsættes på konto nr. xxxxxxx  

Æv den formel har jeg prøvet, men dog med lidt mælk inden sengetid og uden spilledåsen måske er det lige det der mangler. Har jeg et sovende barn hele natten indsættes penge

Anmeld

30. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Æv den formel har jeg prøvet, men dog med lidt mælk inden sengetid og uden spilledåsen måske er det lige det der mangler. Har jeg et sovende barn hele natten indsættes penge

Se, allerede 2 fejl der - mælk i stedet for vand og INGEN MUSIK!?!?!?
Shame on you  

Men nu har jeg spillet den spilledåse for hende siden hun var spæd og altid kun ved sovetider..

Håber du har heldet med dig, ellers må han komme herhjem og overnatte  Så får du dit barn igen når vi har fundet en fast soverytme

Anmeld

30. juni 2012

Nessie

Daniel var 2 1/2 før han sov igennem, så det er altså ikke så længe siden at natterenderiet stoppede

Vi prøvede mange ting, men intet hjalp, så accepterede bare at det var sådan det var, og at det jo nok vendte, i hvert fald når han bliver teenager

Han kan selvfølgelig stadig godt vågne om natten, men det hører da heldigvis til sjældenhederne nu.

Han har så også døjet meget med natteskræk, men det virker heldigvis til at han er vokset fra det. Sker der noget ud over det sædvanlige i løbet af dagen, kommer det til udtryk om natten i form af mareridt

Anmeld

30. juni 2012

Gaia

Min datter er to år og det er først nu hun nogle gange kan undvære hendes flaske med mælk om natten. Hun vågner ca. 2 gange, hvoraf den ene er sut og dn anden mælk. Nogle gange kan vi spise hende af med rugbrød lige inden sengetid og så sover hun som regel igennem dvs. Hun beder ik om mælk. Hun vågner dig stadig og skal have hjælp til sut vi er begyndt at give mælk ell. Vand af tudekop nu, så vi får udfaset flasken. Ved godt nogle mener, at flaske skal de vænnes af med efter et år. Men vi har valgt at vores datter nok selv skal Vise os hvornår hun er klar, og det er hun så ved at være nu. Så status: vågner to gange, får alm. Mælk den ene gang af flaske eller tudekop plus at hun lige er begyndt at have en tudekop med vand stående inde ved sig om natten, det skal hun dog lige lære.

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Min pige på 20 mrd. har altid sovet igennem siden hun var et par uger gammel. Selvfølgelig er der natteroderi ved sygdom og tænder, men ellers ikke  Hun bliver lagt mellem 18-19, så kan hun ikke mere, og står op ved 5.30-6 tiden (hvor jeg selv står op). 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Daniel var 2 1/2 før han sov igennem, så det er altså ikke så længe siden at natterenderiet stoppede

Vi prøvede mange ting, men intet hjalp, så accepterede bare at det var sådan det var, og at det jo nok vendte, i hvert fald når han bliver teenager

Han kan selvfølgelig stadig godt vågne om natten, men det hører da heldigvis til sjældenhederne nu.

Han har så også døjet meget med natteskræk, men det virker heldigvis til at han er vokset fra det. Sker der noget ud over det sædvanlige i løbet af dagen, kommer det til udtryk om natten i form af mareridt

Uha natteskærk havde vi også (heldigvis en kort periode) med den store. Det var SÅ forfærdeligt. Jeg læste alt hvad jeg kunne om det og snakkede med SP men intet hjalp indtil en dag det bare gik væk.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.