Hvor store/tykke bind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Mor til Ella

Annana89 skriver:

Jeg propper tasken godt op så

Puha kan næsten ikke overskue at skullebløde så meget, godt man får en dejlig bebs at koncentrere sig om!!

Syningerne er lidt svære at abstrahere fra, trods baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

jeg ville købe en pakke natbind og en pakke always bind (super). Jeg ville ikke købe for meget af noget af det, da det er meget forskelligt hvor meget man bløder efter fødsel.

Anmeld

30. juni 2012

morethanperfect

Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

Tag nogle fra hospitalet med til de første par dage efter
Det gjorde jeg ..

Blødningen var også mest voldsom de første par dage ..

Men ja , ellers natbind ..  

Anmeld

30. juni 2012

Saram

De største bind/bleer man overhovedet kan få !

Anmeld

30. juni 2012

Pige2009

Annana89 skriver:

De første 4 dage, kunne jeg kun bruge de helt store fra hospitalet, da jeg blødte meget voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.