Hvor store/tykke bind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.559 visninger
34 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Annana89

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

L&V

Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

De store natbind ville jeg købe og hvis du er lige som jeg så køb mange blødte vildt længe men det er så forskelligt

Anmeld

30. juni 2012

Madam Blå

Annana89 skriver:

Allways natbind! De suger bare helt vildt godt. Har altid brugt libresse, men ikke længere. De er rigtig store, men tynde, og det føles ikke irriterende. Og som sagt, synes jeg virkelig de suger godt

Dem brugte jeg i hvert fald i et par uger efter fødsel.

God fødsel lige om snart

Anmeld

30. juni 2012

Jeia

Annana89 skriver:

Jeg fik en del kæmpe bind med hjem fra hospitalet, derefter brugte jeg natbind en periode, tror ikke jeg brugte en hel pakke.

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Månsson skriver:

De store natbind ville jeg købe og hvis du er lige som jeg så køb mange blødte vildt længe men det er så forskelligt

TUsind tak! Vil gå efter Natbind så og rigeligt af dem;0)

Anmeld

30. juni 2012

L&V

Annana89 skriver:

TUsind tak! Vil gå efter Natbind så og rigeligt af dem;0)

Og husk at fyld tasken med de der grande bind de har på sygehuset man kan aldrig vide hvor maget eller hvor lidt der kommer og de er altså bare gode og ha

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Madam Blå skriver:

Allways natbind! De suger bare helt vildt godt. Har altid brugt libresse, men ikke længere. De er rigtig store, men tynde, og det føles ikke irriterende. Og som sagt, synes jeg virkelig de suger godt

Dem brugte jeg i hvert fald i et par uger efter fødsel.

God fødsel lige om snart

Okay, jeg har bare prøvet always alm. Bind og af en eller anden grund var det som om min hud ikke kunne lide overfladen så jeg skiftede til libresse! Men jeg tror jeg prøver at købe en pakke af hvert mærke og har liggende så kan jeg lige prøve dem igen men har en backup i libresse.

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Jeia skriver:

Jeg fik en del kæmpe bind med hjem fra hospitalet, derefter brugte jeg natbind en periode, tror ikke jeg brugte en hel pakke.

Jep regner også med at få med hjem fra hospitalet vil bare være sikker på at ha herhjemme os;0)

Anmeld

30. juni 2012

KarinaA

hehe, jeg tog nogen af de der kæmpe store nogen med hjem fra hospitalet, det er nærmere en ble, og indtil jeg fik sådan en, brugte jeg da bare en ble fra den bette  

Man bløder RIGTIG MAGET .. så natbind den første måned er nok at foretrække så man ikke bløder igennem  

Anmeld

30. juni 2012

Madam Blå

Annana89 skriver:

Okay, jeg har bare prøvet always alm. Bind og af en eller anden grund var det som om min hud ikke kunne lide overfladen så jeg skiftede til libresse! Men jeg tror jeg prøver at købe en pakke af hvert mærke og har liggende så kan jeg lige prøve dem igen men har en backup i libresse.

Ja, jeg har også brugt dem før - men syntes ikke de var så gode. Men det var de til mig, efter jeg havde født De sugede nemlig rigtig godt. Og jeg blødte en del, så det var rigtig træls at gå og føle sig "våd" mellem benene. Og det gjorde jeg i sygehusets "bleer". Og også med Libresse. Men det er nok forskelligt fra kvinde til kvinde.

Men som en anden skriver, tag en del med hjemfra sygehuset Det, som har været inde på din stue, bliver alligevel smidt ud. Så tag det endelig med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.