Hvor store/tykke bind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Annana89

Månsson skriver:

Og husk at fyld tasken med de der grande bind de har på sygehuset man kan aldrig vide hvor maget eller hvor lidt der kommer og de er altså bare gode og ha

Jep;0) jeg laver ekstra plads i tasken til jeg kan fylde op! Har godthørt at de er værd at tage med hjem. Ville bare lige ha liggende herhjemme os så jeg er bedst muligt forberedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Mor til Ella

Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

Nat bind helt klart

Og så nup lige nogle af dem de har på hospitalet med hjem.

For mig var natbind faktisk ikke godt nok

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

KarinaA skriver:

hehe, jeg tog nogen af de der kæmpe store nogen med hjem fra hospitalet, det er nærmere en ble, og indtil jeg fik sådan en, brugte jeg da bare en ble fra den bette  

Man bløder RIGTIG MAGET .. så natbind den første måned er nok at foretrække så man ikke bløder igennem  

TaK;0) jeg "låner" en masse med hjem af dem og shopper lidt Natbind idag!

Anmeld

30. juni 2012

CaWi

Jeg købte først libress natbind de første dage, men min hud ville kun have dem der var bomulds bløde. Så endte med at købe de billige natbind fra bilka. Tror de hedder easy eller noget lignende.

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Madam Blå skriver:

Ja, jeg har også brugt dem før - men syntes ikke de var så gode. Men det var de til mig, efter jeg havde født De sugede nemlig rigtig godt. Og jeg blødte en del, så det var rigtig træls at gå og føle sig "våd" mellem benene. Og det gjorde jeg i sygehusets "bleer". Og også med Libresse. Men det er nok forskelligt fra kvinde til kvinde.

Men som en anden skriver, tag en del med hjemfra sygehuset Det, som har været inde på din stue, bliver alligevel smidt ud. Så tag det endelig med hjem

Jeg prøver simpelthen at købe en pakke af hver;0) så har jeg begge liggende og kan prøve mig lidt frem! Så er jeg vidst godt forberedt til det der lyder som mens fra helvedet

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Mor til Ella skriver:

Nat bind helt klart

Og så nup lige nogle af dem de har på hospitalet med hjem.

For mig var natbind faktisk ikke godt nok

Jeg propper tasken godt op så

Puha kan næsten ikke overskue at skullebløde så meget, godt man får en dejlig bebs at koncentrere sig om!!

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

CAWI skriver:

Jeg købte først libress natbind de første dage, men min hud ville kun have dem der var bomulds bløde. Så endte med at købe de billige natbind fra bilka. Tror de hedder easy eller noget lignende.

Okay:0) jeg plejer godt at kunne "tåle" libresse men ikke always nettop på grund af at overfladen får min hud til at fucke op!

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

De første par dage efter fødslen brugte jeg de "bleer" de har på sygehuset - efter der så brugte jeg Tena natbind 

Anmeld

30. juni 2012

Madam Blå

Annana89 skriver:

Jeg prøver simpelthen at købe en pakke af hver;0) så har jeg begge liggende og kan prøve mig lidt frem! Så er jeg vidst godt forberedt til det der lyder som mens fra helvedet

Haha - ja, de fleste bløder en del. Men heldigvis så syne sjeg ikke man tænker så meget over det. Man har jo sin baby

Men du er i hvert fald godt forberedt

Og ikke alle bløder så meget eller så længe. Jeg selv blødte vist i et par uger, så var det det. Så det er til at overkomme

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Babymor2010 skriver:

De første par dage efter fødslen brugte jeg de "bleer" de har på sygehuset - efter der så brugte jeg Tena natbind 

Okay tusind tak! Har slet ingen erfaring med tena. Suger de mere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.