Hvor store/tykke bind efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2012

Aagaard

De største du kan finde til de første par dage. derefter er man noget bedre kørende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Annana89

Madam Blå skriver:

Haha - ja, de fleste bløder en del. Men heldigvis så syne sjeg ikke man tænker så meget over det. Man har jo sin baby

Men du er i hvert fald godt forberedt

Og ikke alle bløder så meget eller så længe. Jeg selv blødte vist i et par uger, så var det det. Så det er til at overkomme

Ja tænker også at det genere knapt så slemt når man kan kigge på sit lille vidunder

Mon der kan være sammenhæng mellem ens mens og så blødningen efter fødslen?! Altså jeg tænker på længde og styrke. Det er selvf ikke samme blødning..

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Aagaard skriver:

De største du kan finde til de første par dage. derefter er man noget bedre kørende.

Tak! Jeg nupper med hjem fra hospitalet og så går jeg nu på jagt efter store natbind;0)

Anmeld

30. juni 2012

Clisolka

Annana89 skriver:

Okay tusind tak! Har slet ingen erfaring med tena. Suger de mere?

Ja de er perfekte efter en fødsel!  Jeg kan faktisk ikke finde ud af at bruge alm. fra Libresse mere, fordi jeg er bange for at bløde igennem (jeg bløder også kraftigt ved min mens) 

Anmeld

30. juni 2012

pemiro

Annana89 skriver:

Skal lige ud og handle det aller sidste inden bebs kommer. Jeg ville så os købe nogle bind til efter fødslen og normalt bruger jeg bare libresses helt alm. Bind(dem i den lyserøde pakke) og de plejet at være rigelig til min helt alm. Mens. Men jeg går ud fra at jeg får brug for nogle der suger bedre?! Men hvilke skal jeg mon købe?!

Det første døgn brugte jeg de "bleer" man får pp sygehuset. Nup endelig et par af dem, dem føler man sig tryg med.
Efter det døgn har jeg bare brugt almindelige bind ligesom du normalt bruger.
Jeg stoppede så også med at bløde meget efter det første døgn, me. Det er vidst ikke alle der er så heldige..

God fødsel

Anmeld

30. juni 2012

Guldimaven

Køb almindelige natbind.. Inde på sygehuset, og på patient hotellet har de nogle gode store nogle til lige efter fødslen. Jeg havde ikke behov for store bind og natbind særlig længe, her 3 uger efter fødslen bruger jeg bare trusseindlæg. 

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

pemiro skriver:

Det første døgn brugte jeg de "bleer" man får pp sygehuset. Nup endelig et par af dem, dem føler man sig tryg med.
Efter det døgn har jeg bare brugt almindelige bind ligesom du normalt bruger.
Jeg stoppede så også med at bløde meget efter det første døgn, me. Det er vidst ikke alle der er så heldige..

God fødsel

OkAy tak tak;0) nej det er jo svært helt at vide da alt omkring fødsler vidst er enormt individuelt!

Tak, håber der ikke er længe til den går igang!

Anmeld

30. juni 2012

babymus77

Jeg har købt libresse nat bind:-) Må se om det nok;-)

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

Tusind tak for rådene alle sammen! 

Tror jeg er forberedt til den helt store blødning nu! Har købt natbind fra både always og libresse, de alm. bind fra libresse jeg plejer at bruge, trusseindlæg og så hamstrer jeg med hjem fra hospitalet af deres de store! Mon ikke det er nok til start og til jeg finder ud af hvor slemt det bliver?

Anmeld

30. juni 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Jeg har købt libresse nat bind:-) Må se om det nok;-)

Ja det er jo svært at vide hvor slemt det bliver! Men dejligt med lidt erfaring herindefra så man har en fornemmelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.