Tager din kæreste/mand med til Jordmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

HeXeri

MorDk skriver:

Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.

Andre hvis mænd er med ved jordmoderbesøgene og som selv viser interesse?

Her var kæresten med til alt også på eget ønske. Ville ikke have det anderledes, skal jeg døjes i 9 måneder med alverden, skal han med til pinlige samtaler med jordemoder om prutter, sivende væske og udflåd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Mettefpigen

Tror han var med til den første... Men ellers ikk.. Kan ikk se hvorfor han skulle med, og når han kom hjem fra arbejde kl 5 ca så synes jeg det var vigtigere at han fik noget søvn...

Anmeld

29. juni 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.

min kæreste har været med til det HELE på nær 2 ture til arkopunktur og 2 JM-besøg da han de dage eller tidspunkter ikke kunne få fri fra arbejde..  

Anmeld

29. juni 2012

anynom

Min var kun med til scanningerne - vi syntes begge det var noget pjat at han skulle tage fri for det, så vigtigt er det jo heller ikke Da jeg var indlagt boede han dog på sygehuset de første fjorten dage, men det var kun fordi han alligevel var sygemeldt med en kløvet finger.

Anmeld

29. juni 2012

Kay

min vil gerne med til alt... men det er svært at få fri fra jobbet så han tager med når han kan... han har en prioterings liste der hedder 1. scanning 2. JM 3. Læge.... han har været med til 3 scanninger og 1 jm besøg, og 1 læge besøg indtil videre

Anmeld

29. juni 2012

Lenaogkasper

MorDk skriver:

Min kæreste tager også med, han syntes det er en dejlig måde at være med i hele forløbet. og Så er han så god til at få stillet de spørgsmål vi nu skal have spurgt om, jeg glemmer det nemlig.

Jeg nyder han gerne vil med, men om han tage rmed til alle besøgene det tror jeg ikke, men hvertfald nogen af dem

Anmeld

29. juni 2012

Tanjadamgaard

MorDk skriver:

Min kæreste har været med til alt, både JM og læge. Han syntes jo det er ligeså spændende som mig  

Anmeld

29. juni 2012

LinLin

Første gang havde jeg min mor med, da Davids far var udsendt

ANden gang sagde jeg til min kæreste at han ikke behøvede at tage med til læge og JM - det er sgu så kedeligt

Han var med til alle scanningerne! (7 stk)

Anmeld

29. juni 2012

nielsen80

Min har været med til alle - forstår ikke han gider, synes faktisk de er lidt kedelige.

Vi gik dog til et forbedrende kursus, hvor et af temaerne var ammetræning - der meldte han fra

Anmeld

29. juni 2012

Fenja09

Min kæreste var med til alle jm, læge og hospitalsbesøg. Han har aldrig misset et eneste

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.