Tager din kæreste/mand med til Jordmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

AnnaK89

Min mand var med til første og sidste (forhåbenligt) jm-besøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

MorDk

Jeg sys selv at Jordmoderbesøgene er ret kedelige... derfor har jeg bare taget afsted... og sys det virkede lidt dumt at min kæreste også skulle tage fri for 15 minutters besøg hos JM. Men han har været med til scanninger, vigtige samtaler mm.

Anmeld

28. juni 2012

Missq4

min deltager i alt selv da jeg skulle ned og ha tjækket om den var god nok

Anmeld

28. juni 2012

132319

Første gang var jeg kommende alenemor, så derfor var jeg afsted alene hver gang.

Anden gang var min datters far med til 2. lægebesøg men ellers ikke

Anmeld

28. juni 2012

Frk.S

Nu er jeg ikke gravid, men da jeg var var min kæreste med.

De sidste besøg, som lå hver uge eller noget i den stil, var han dog ikke med til. 

Han var også med til scanninger og "fødselsforberedelse"

Anmeld

28. juni 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.

Andre hvis mænd er med ved jordmoderbesøgene og som selv viser interesse?

Jeg har ikke haft min kæreste med nogen af gangene indtil videre.. Tror egentlig også han er glad for han ikke skal med, har sidder herhjemme og forklaret ham de ting JM fortæller, hvor han efter 5 min bliver træt af at høre om alle de kvinde ting.. Men til vores første JM besøg, der var der en mand med en af de andre kvinder og han faldt i søvn mens JM snakkede..  PINLIGT, så godt min mand blev hjemme, han skulle nødig blive træt!.. Så jeg finder støvsugeren frem inden jeg tager til JM så når jeg kommer hjem er der dejligt fint igen..

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Nååhr ja fødselsforberedelsen var han også med til sidst. Denne gang har vi ikke været afsted til det. Vi tager det som det kommer *S* + vi jo har prøvet det før

Anmeld

28. juni 2012

Timse

Min vil meget gerne, men kan ikke altid få fri da det er dumme tidspunkter, men han er med til det der kan lade sig gøre og ellers fortæller jeg bagefter

Anmeld

28. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nej det er han ikke, kun skanninger 

Anmeld

28. juni 2012

Maja88

kun den første og sidste gang.... samt han var med til vending

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.