Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.
Andre hvis mænd er med ved jordmoderbesøgene og som selv viser interesse?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket. Andre hvis mænd er med ved jordmoderbesøgene og som selv viser interesse?
Jeg tager ikke min kæreste med,. Han forlanger at tage med, han elsker at deltage i det,.!
Han deltager i alt hvad han kan komme til!
Min mand var med til de første besøgene.. da var det jo nyt og spennende. De andre gangene havde jeg ikke behov for at have ham med, så det var helt fint at han heller passede sit arbejde Også var han selvfølgelig med til scanningen.
Min mand var med til alle jm-bøsøg og scanninger (udtagen 1 scanning - gik hver 14. dag) Og han VIL med næste gang.
Som han selv siger: " det er en del af graviditeten, at være med"
han har deltaget dem alle, minus en. men han var med over højtaler :
nej er han ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128