Tager din kæreste/mand med til Jordmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Mutti2B

Nej, for jeg har ikke nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.

Andre hvis mænd er med ved jordmoderbesøgene og som selv viser interesse?

min kæreste var med ved dem alle ved første graviditet og vil så vidt det kan lade sig gøre også være med i denne her omgang

Han synes det er hyggeligt at høre den lilles hjerteslag ellers er vi enige om at det er temmelig kedeligt

Anmeld

28. juni 2012

chael

Ja, ved første graviditet, var manden med til alt!!

2. Og 3. Gang var han kun med til scanningerne. Resten klarede jeg selv

*C

Anmeld

28. juni 2012

FamilenStorm

MorDk skriver:

Min kæreste har ikke rigtig været med ved sidste graviditet. Imorgen skal jeg til 2. jordmoder besøg i denne graviditet. Her til aften spørger min kæreste så om han ikke skal tage med imorgen? Jeg blev helt paf! Tjooo hvis du har lyst? Det vil han super gerne og så kunne vi jo få en hyggelig tur ud af det..*S* Jamen fino for mig. Blev bare helt overrasket.

Her har manden været med til alle scanninger og jordermoderbesøg, dog med undtagelse af i dag..

Var til 1. Jm konsultation og da vi vidste fra første graviditet at der ikke rigtig skete noget det, sagde jeg til ham at han ikke behøvede at tage med..

Men er sikker på at han tager med til de andre konsultationer :-)

Og ihh hvor bliver der kigget med medlidenhedsøjne på en når man kommer alene og de andre gravide sidder med deres mænd/ kærester... Det kunne jeg godt morer mig over :-)

Anmeld

28. juni 2012

TeamRocket

Han tar med til det hele, det falder ham ret naturligt det er jo lige så meget hans baby. tror heller ikke han kan klare tanken om at jeg f.eks fik dårligt nyt og så stod der helt alene, eller fik lov at hører hjertelyd og han ikke gjorde.

Anmeld

28. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

hmm lad mig se om jeg kan huske det.. jo han var med den 1 par gange i 1 graviditet. han var ik med i 2 graviditet han skal heller ik med på tirsdag her i 3 gravidiet. men han har været med til alle scanninger i alle gravidieteter og han skal osse med til md d 30 juli.

knus tanja 

Anmeld

28. juni 2012

LilleChelle

Min er med hver gang der er noget med graviditeten  

Anmeld

28. juni 2012

MaybeBaby

Her var han med til scanningerne og fødselsforberedelse.
Jm var han ikke. Kunne ikke se hvorfor han skulle tage fri for 20 min. Det ville også være svært med hans job at få passet det ind. Men han ville meget gerne have at jeg ringede bagefter og fortalte om alt
Desuden syntes jeg, at det var vildt rart, at jeg kunne sige og spørge om alt muligt hormonelt-inspireret til JM uden at han var der. Jeg havde verdens rareste JM så vi kom nemt til at veninde-snakke. Ved ikke om det havde været det samme med en mand til stede JM besøgene var mit fri-rum vil intet ændre ved en evt. nr. 2.

Anmeld

28. juni 2012

Rosengreen

Min har været med til det alle jordemoderbesøg både 1. og her 2. gang   Jeg synes det er rart han er med til at snakke omkring det tidligere fødselsforløb samt det forestående   Og så husker han ofte at spørge om ting jeg selv glemmer   

Derimod har han kun været med til det 1. lægebesøg denne gang, da vi i første graviditet ikke synes der skete noget spændende dér.

Anmeld

29. juni 2012

Silas&Mille

Her var kæresten med 3-4 gange under første graviditet, men slet ikke i anden. Jeg var glad bare det hele så fint ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.