Øv... skidt nf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

FruK

Zafir skriver:

Der siger risikoen er 1%, men den er langt mindre, hvis du holder dig i ro, bagefter...

Jeg holder mig TOTALT i ro!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Zafir

FruK skriver:

Jeg holder mig TOTALT i ro!!

Det værste det er de dage, hvor man går og venter på svar...

De er dygtige og ville ikke gøre noget for at sætte et rask foster over styr.

Krydser fingre for jer!!

Anmeld

29. juni 2012

FruK

Tak!

Anmeld

29. juni 2012

mulle84

jeg vik med den første en vurdering på 1:87 fik lavet moderkage prøve dagen efter. ALT var fint.. hun er sund og rask.

2. gang var alt fint til nf-scanning. men da jeg så kom til gennemscanningen så de en skygge ved hjerte og noget ved nyren. som er symtom på at barnet er sygt. 2 mit efter lå jeg på briksen inde ved overlægen. og fik lavet fostervandsprøve.. og igen alt var fint. han er sund og rask

Anmeld

29. juni 2012

FruK

mulle84 skriver:

jeg vik med den første en vurdering på 1:87 fik lavet moderkage prøve dagen efter. ALT var fint.. hun er sund og rask.

2. gang var alt fint til nf-scanning. men da jeg så kom til gennemscanningen så de en skygge ved hjerte og noget ved nyren. som er symtom på at barnet er sygt. 2 mit efter lå jeg på briksen inde ved overlægen. og fik lavet fostervandsprøve.. og igen alt var fint. han er sund og rask

Hvor dejligt at høre!! 

Anmeld

29. juni 2012

Camillos

FruK skriver:

Øv, nu er vi lige der hvor vi turde at begynde at tro på, at det lykkes denne gang - og så skal vi til at bekymre os igen.
Har lige været til NF og fik tallet 1:93. 

Så nu skal vi tage stilling til, om vi vil have lavet moderkage-/fostervandsprøve og løbe den risiko, der er ved det. Og hvad vi vil bruge svaret til - hvis vi gør det.

Det var blodprøven og alderen (som vi jo godt vidste) der trak ned. Nakkefolden i sig selv så helt fin ud. 

Jeg ved godt at der stadig er størst chance for at få et sundt og raskt barn, og at man heller ikke er udenfor risiko, selvom man får et højt tal... Men for pokker, så havde vi sluppet for at bekymre os så meget og for at skulle tage stilling til, om vi vil have lavet en prøve... (

århhhh sødeste! ... hvor er det bare RØV du ikke bare kan nyde din graviditet 

Følg dit hjerte! ... ingen skal råde dig til noget hvis du er bange for ricikoen og der er bestemt ingen grund til at udsætte dig selv for bekymring omkring abort, hvis du kan se dig selv som mor til et barn med Downs de er sq lige så elskelige som "raske" børn ..  

men selvfølgelig fejler din spire ikke noget 

Anmeld

29. juni 2012

CamillaSoefelt

FruK skriver:

Øv, nu er vi lige der hvor vi turde at begynde at tro på, at det lykkes denne gang - og så skal vi til at bekymre os igen.
Har lige været til NF og fik tallet 1:93. 

Så nu skal vi tage stilling til, om vi vil have lavet moderkage-/fostervandsprøve og løbe den risiko, der er ved det. Og hvad vi vil bruge svaret til - hvis vi gør det.

Det var blodprøven og alderen (som vi jo godt vidste) der trak ned. Nakkefolden i sig selv så helt fin ud. 

Jeg ved godt at der stadig er størst chance for at få et sundt og raskt barn, og at man heller ikke er udenfor risiko, selvom man får et højt tal... Men for pokker, så havde vi sluppet for at bekymre os så meget og for at skulle tage stilling til, om vi vil have lavet en prøve... (

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.