Øv... skidt nf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Kløver

Sikke en grim oplevelse, kæmpe kram. Håber jeres lille spire er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

FruK

maria_wlt skriver:

Jeg havde ikke mere end 10 min til at sige ja eller nej.. Men jeg sagde ja  og det gik så hurtigt at jeg blev helt forpustet

Jeg synes at du skal gøre det og så vil jeg æde min gamle hat på at du kan se hvad jeg snakker om når du får at vide at jeres baby er rask og frisk

Beslutning skal tages.. desværre...

Ja, jeg tror også vi har bestemt os til at ringe i morgen og få en tid. Så kan vi forhåbentlig komme til i næste uge. 

...og så håbe at vi bare får bekræftet at alt ser fint ud. 

Tak for din hjælp. 

Anmeld

29. juni 2012

maria_wlt

FruK skriver:

Ja, jeg tror også vi har bestemt os til at ringe i morgen og få en tid. Så kan vi forhåbentlig komme til i næste uge. 

...og så håbe at vi bare får bekræftet at alt ser fint ud. 

Tak for din hjælp. 

Jeg TROR på det 

Glæder mig til at få en god opdate når resultatet er kommet.

Anmeld

29. juni 2012

tarkoflen

Jeg tror ikke jeg kunne holde ud at gå i 7 måneder og gå og være nervøs!

Men l skal gøre hvad der er bedst for jer!

Jeg alt hvad jeg kan for, at jeres lille spire er ok!

Jeg håber ikke l skal vente for lang tid på en tid og få svar, hvis det er det l beslutter!

Kæmpe

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

Det er ikke så slemt endda!!! Der er næsten 99% for at jeres baby er fin. Jeg ville helt sikekrt få lavet moderkagebiopsi, så I er sikre.

Held og lykke!!!!!

Anmeld

29. juni 2012

Tanja1234

Vi var helt enige om at vi ikke ville have et barn med Downs, så da vi fik dårligt tal, så sagde vi ja til prøven med det samme.

Det gik helt fint, var dog ret øm bagefter, men efter en dag på sofaen var alt fint igen...

Og som andre også skriver, så kunne jeg ikek bære tanken om at skulle være i tvivl resten af graviditeten.

Anmeld

29. juni 2012

mortilnoahogmelina

Stort til dig ..

Jeg har ikke selv fået lavede en sådan prøve ..
Men jeg venter mig barn nr 2 , og jeg valgte faktisk den her gang fra at få atallet af vide , udelukkende fordi jeg ikke kunne tænke mig at skulle have siddet i sådan en situation du gør nu ..

Men jeg tænker hvis i alligevel ikk er fast besluttede på hvad i skal gøre med bebs hvis det skulle have dawon , kan i så ikk bare lade vær at få lavede den prøve , du siger selv nakkefolden var fin , det var dine tal og din alder som trak ned ..

Anmeld

29. juni 2012

Frk.S

Så træls med de bekymringer.
Håber det bedste for jer.  

Anmeld

29. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kender ikke noget til dig, men ville ikke gå uden at give et kæmpe  og  for at alt er okay!

Anmeld

29. juni 2012

Karo

Først og fremmest vil jeg lige give dig et stort

Jeg fik også et lavt tal med Ida og fik derfor lavet en moderkagebiopsi. Fra vi fik beskeden til beslutningen blev taget gik der maks 30 minutter, og mens vi snakkede med lægen kom der en anden ind og fortalte de havde fået et afbud så jeg kunne komme til med det samme.

Jeg var rædselsslagende, men også glad for at det hele gik så hurtigt. Selve biopsien er ikke det mest behagelige jeg har prøvet og heller ikke det værste, og så er det er hurtigt overstået.

Ida var sund og rask, så der var ingen grund til bekymring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.