:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

twinny

Amanda-P skriver:

Puha! Det er noget der skærer en pædagogstuderende i hjertet!
Jeg giver 'Fynni' fuldstændig ret i hendes udmeldning  Det er sgu da ikke så mærkeligt at pædagogerne har et dårligt ry, når der netop sidder sådan nogle gimper og ikke gør deres job!
Jeg kan sørma godt forstå du og din mand er rasende  
Selvfølgelig kan det ske at en pædagog, såvel som ethvert andet menneske, kan fejle i sit job. Men så har man saftsusema også bare at gøre det godt igen, og forsikre at det ikke er noget der plejer at ske eller sker igen! Det er jo trods alt jeres små guldklumper og livs kærlighed vi skal sørge for og passe på.
God idé at tage en snak med pædagogerne eller lederen..
Du får lige en  med på vejen!

Vi har også tænkt os at ringe til pædagogen også snakke med DP imorgn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Bebsen

Ring til pædagogen/koordinatoren!
Efter flere uheldige oplevelser med min drengs gamle DP fik jeg tilsidst nok, tilfældigvis også op til en ferie, og jeg kontaktede vores DP koordinator, og min søn kom ALDRIG tilbage til den gamle DP, den forbandede biiip!!
Min dreng er nu hos en super DP, og desuden i en anden legestue, og min opfattelse af den nye er SÅ meget bedre, den gamle var typen der netop bare sad og drak kaffe og åd kage, med ryggen til børnene (både legestuegruppen og DP)....!

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Bebsen skriver:

Ring til pædagogen/koordinatoren!
Efter flere uheldige oplevelser med min drengs gamle DP fik jeg tilsidst nok, tilfældigvis også op til en ferie, og jeg kontaktede vores DP koordinator, og min søn kom ALDRIG tilbage til den gamle DP, den forbandede biiip!!
Min dreng er nu hos en super DP, og desuden i en anden legestue, og min opfattelse af den nye er SÅ meget bedre, den gamle var typen der netop bare sad og drak kaffe og åd kage, med ryggen til børnene (både legestuegruppen og DP)....!

Tak for svaret. Pædagogen var der selv. Så det bliver ledelsen jeg ringer til.

Anmeld

28. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
twinny skriver:

Jamen altså. Så forstår man godt de får et dårligt ry.

Har pædagoger et dårligt ry??? Ikke her hvor mine børn går - der er tjener de sgu deres penge!!!

/ Taco78 

Anmeld

28. juni 2012

twinny

Taco78 skriver:

Har pædagoger et dårligt ry??? Ikke her hvor mine børn går - der er tjener de sgu deres penge!!!

Ja, en del steder for at være dovne. Synes det er ærgerlig for sådan et sted som dit og dem der gerne vil.

Anmeld

28. juni 2012

.....

twinny skriver:

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

Jeg havde godt nok også blevet rasende !!! og især når de kommer med ligegyldige kommentare De har tydeligvis ikke holdt øje med ham eller er bare ligeglade! Godt at i siger det videre

Anmeld

28. juni 2012

MelikkazMoar

twinny skriver:

Okay. Det er strengt, når det er deres arbejde.

Nemlig..

Anmeld

28. juni 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
twinny skriver:

Ja, en del steder for at være dovne. Synes det er ærgerlig for sådan et sted som dit og dem der gerne vil.

Nu har jeg læst lidt mere af tråden, og det ser ud som om pædagoger og dagplejere bliver blandet godt og grundigt sammen... Det er jo ikke det samme!!!

Jeg bliver lidt ærgerlig på mit fags vegne (er selv pædagog) over at blive sammenlignet med dp'ere, for jeg oplever også, at mange dp'ere når de er sammen, glemmer børnene lidt.

Dermed ikke sagt, at der ikke også findes pædagoger, der burde lave noget andet For det gør der bestemt! Ligesom der findes dygtige dagplejere.

Ville nok bare ønske, at de blev adskildt i dabatter

/ Taco78 

Anmeld

28. juni 2012

Carina:-)

Taco78 skriver:

Nu har jeg læst lidt mere af tråden, og det ser ud som om pædagoger og dagplejere bliver blandet godt og grundigt sammen... Det er jo ikke det samme!!!

Jeg bliver lidt ærgerlig på mit fags vegne (er selv pædagog) over at blive sammenlignet med dp'ere, for jeg oplever også, at mange dp'ere når de er sammen, glemmer børnene lidt.

Dermed ikke sagt, at der ikke også findes pædagoger, der burde lave noget andet For det gør der bestemt! Ligesom der findes dygtige dagplejere.

Ville nok bare ønske, at de blev adskildt i dabatter

Det har du ret i.

Og det TS beskriver har jeg set flere gange på legepladser rundt omkring i byen når dpmødrene samles.

Så er det kaffe og kage der er vigtigt,og børnene kan tæve hinanden halvt ihjel i sandkassen uden de reagerer.

Og de små der ikke kan gå sidder og glor i vognene.

Det går så ud over de dpmødre der godt gider passe deres job ordentligt,for man husker jo kun det der er skidt når man skal vælge inst til sit barn.

Anmeld

28. juni 2012

Carina:-)

Mathilde skriver:

Uh jeg tror det sker oftere end vi regner med som forældre Jeg har været hos en privat DP i 6 mdr sidste år og kom derfor ind hos andre DP'er. Jeg så børn der bare fik lov til at græde på gulvet, børn der skreg i barnevognen og hørte endda snak om, at de bare slukkede for babyalarmen Jeg kontaktede straks kommunen, som tog på visit dagen efter....

Min datters DP vuggede ofte med Celina i barnevognen, for at få hende til at sove. Hendes kollegaer kunne ikke forstå, at hun gad og ikke bare lod hende græde.

Frygteligt! Jeg kan godt forstå du er ked af det!!!!

Åh altså

Har selv meldt en dpmor der ikke var klar over jeg stod ude på fortorvet imens hun truede et barn der skreg i vognen i hendes have med tæsk hvis h*n ikke holdt mund.

Og har skældt en ud i brugsen fordi hun ikke hjalp en lille fyr op og stå igen efter hun havde kørt ind i ham med klapvognen,men bare snerrede af ham fordi han græd.

Det er vigtigt vi alle gø noget når vi observerer ting der bare ikke må finde sted rundt omkring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.