:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå du tænker på.....

ved selv hvor hårdt det er at komme og hente en dreng der næsten ikke kan få luft fordi han græd så meget og dp moren sagde blodt ej det har han kun gjord i 1-2minutter øhhh nej det har han så ikke har aldrig set ham så ulykkelig før godt det kun var en gæstedp så vi fik sagt fra og han aldrig skulle være der igen...

Jamen nu har de ferie fra imorgn af, men har vi overvejet at de ikk skal derned mere. For de kan i princippet bare sige, det skal vi nok også sker der ikke en dyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

babymus77

Så desværre også 4 dagplejere forleden nede ved vores strand, som også havde mere travlt med kaffe og kage, hvor en lille græd.... Lige indtil jeg gik derhen og ud af mig røg det " det er godt nok let tjente penge" så rejste de sig.... Det var tilfældigvis lige en dag hvor mine homoner var oppe og ringe:-)

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

Puha! Får helt ondt i maven!!!!! Kan godt forstå du er sur og ked af det! PUHA!

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

Så desværre også 4 dagplejere forleden nede ved vores strand, som også havde mere travlt med kaffe og kage, hvor en lille græd.... Lige indtil jeg gik derhen og ud af mig røg det " det er godt nok let tjente penge" så rejste de sig.... Det var tilfældigvis lige en dag hvor mine homoner var oppe og ringe:-)

HAHA  Sådan! Havde fa'me sagt det samme!!!!

Anmeld

27. juni 2012

twinny

babymus77 skriver:

Jamen altså undskyld mig, gud hvor er de dovne.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

MorDk skriver:

Puha! Får helt ondt i maven!!!!! Kan godt forstå du er sur og ked af det! PUHA!

Ja, min mand er endnu mere rasende.

normalt undskylder man og ikk smågriner.

Anmeld

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

Jamen nu har de ferie fra imorgn af, men har vi overvejet at de ikk skal derned mere. For de kan i princippet bare sige, det skal vi nok også sker der ikke en dyt.

jaaa nemlig og det er bare ikke okay det er jo VORES BØRN og de skal bare have det godt og folk skal passe på dem det er jo for filen deres job

Anmeld

27. juni 2012

MelikkazMoar

twinny skriver:

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

hvor er de i legestue henne, det lyder desværre lige som det også er i den legestue melikka kommer i,,

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

jaaa nemlig og det er bare ikke okay det er jo VORES BØRN og de skal bare have det godt og folk skal passe på dem det er jo for filen deres job

min mand er også rasende. Og som hans siger det er jo også guffeland for folk, der ikke skal have med små at gøre.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

MelikkazMoar skriver:

hvor er de i legestue henne, det lyder desværre lige som det også er i den legestue melikka kommer i,,

gladsaxe.  Har du ikk sagt noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.