:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

twinny

Janni. skriver:

Åh stakkels dreng.  Mit hjerte er helt rørt på hans vegne. Håber han er okay igen. 

Jeg kunne sige en masse grimme ting om denne oplevelse, som i bestemt burde have været foruden. Det burde jo slet ikke finde sted.  

Håber der bliver fulgt op på det i legestuen 

Ja, jeg sidder også siger en masse rigtige grimme orde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

ja, eller få nogle baby alarmer. Nej sådan nogle fejl skal bare ikke ske.

nej det skal bare ikke ske...

men godt mor og far kom

Anmeld

27. juni 2012

hmg86

Bliver godt nok lidt irriteret.. det er sådan nogle folk, der giver os pædagoger et dårligt ry..

Ved ikke om de har været "garvede" i faget (gamle)?? Synes desværre det er dem, der er de første til at sætte sig ned og lave intet..

Jeg er selv nyuddannet, blev færdig for et år siden, og den situation du beskriver er da forfærdeligt.. kan godt ske man ind i mellem har travlt, men når de så bare sidder der.. Og selv når man har travlt som pædagog, så finder jeg sgu altid tid til at tage mig af hvis et barn er ked.. Har jo også to lår, så kan endda ind i mellem klare 2 hvis det skal være..

Selvfølgelig kan børn blive så kede af det, at det tager noget tid at berolige dem, men der burde i det mindste have været en pædagog ved ham..

slet slet ikke godkendt..

Fatter ikke, at sådan nogle folk har job, mens os der rent faktisk gider vores fag, render rundt derhjemme og søger som besatte..

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Fynni skriver:

Bliver godt nok lidt irriteret.. det er sådan nogle folk, der giver os pædagoger et dårligt ry..

Ved ikke om de har været "garvede" i faget (gamle)?? Synes desværre det er dem, der er de første til at sætte sig ned og lave intet..

Jeg er selv nyuddannet, blev færdig for et år siden, og den situation du beskriver er da forfærdeligt.. kan godt ske man ind i mellem har travlt, men når de så bare sidder der.. Og selv når man har travlt som pædagog, så finder jeg sgu altid tid til at tage mig af hvis et barn er ked.. Har jo også to lår, så kan endda ind i mellem klare 2 hvis det skal være..

Selvfølgelig kan børn blive så kede af det, at det tager noget tid at berolige dem, men der burde i det mindste have været en pædagog ved ham..

slet slet ikke godkendt..

Fatter ikke, at sådan nogle folk har job, mens os der rent faktisk gider vores fag, render rundt derhjemme og søger som besatte..

jamen jeg vil give dig så meget ret. Ja, de er garvede.

Anmeld

27. juni 2012

Mathilde

Uh jeg tror det sker oftere end vi regner med som forældre Jeg har været hos en privat DP i 6 mdr sidste år og kom derfor ind hos andre DP'er. Jeg så børn der bare fik lov til at græde på gulvet, børn der skreg i barnevognen og hørte endda snak om, at de bare slukkede for babyalarmen Jeg kontaktede straks kommunen, som tog på visit dagen efter....

Min datters DP vuggede ofte med Celina i barnevognen, for at få hende til at sove. Hendes kollegaer kunne ikke forstå, at hun gad og ikke bare lod hende græde.

Frygteligt! Jeg kan godt forstå du er ked af det!!!!

Anmeld

27. juni 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

Kan ikke skrive andet end, at jeg vil give dig et kæmpe

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Mathilde skriver:

Uh jeg tror det sker oftere end vi regner med som forældre Jeg har været hos en privat DP i 6 mdr sidste år og kom derfor ind hos andre DP'er. Jeg så børn der bare fik lov til at græde på gulvet, børn der skreg i barnevognen og hørte endda snak om, at de bare slukkede for babyalarmen Jeg kontaktede straks kommunen, som tog på visit dagen efter....

Min datters DP vuggede ofte med Celina i barnevognen, for at få hende til at sove. Hendes kollegaer kunne ikke forstå, at hun gad og ikke bare lod hende græde.

Frygteligt! Jeg kan godt forstå du er ked af det!!!!

dovne k*llinger.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Kan ikke skrive andet end, at jeg vil give dig et kæmpe

Jeg er rasende, jeg bobler inde i.

Men tak, smukke.

Anmeld

27. juni 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Jeg er rasende, jeg bobler inde i.

Men tak, smukke.

Vil have det på præcis samme måde som dig søde..

Anmeld

27. juni 2012

Amanda-P

twinny skriver:

Godaften, damer.

Jeg er sgu sur.

Idag da manden min og jeg skulle hente drengene i legestue.

Da jeg åbner bildøren, er det første jeg kan høre- Min søn græder og ikk bare græder. Han er virkelig ked, som jeg aldrig har hørt det før.

Min mand hopper ind over hegnet til ham, imens jeg går ind af deres dør. Da min mand kommer ind, er han rasende. Han står med vores søn, som er ILDrød i hovedet, tårene triller ned af kinderne på ham, han sveder helt vildt. Min mand har aldrig set ham sådan før.

Knægten har grædt i mere end 10-15 min.

Da min mand siger det til pædagoerne i legestuen og de reagerer overhovedet ikk på det. Den ene smågriner bare og siger "nåå, lille ven. Du har da grædt meget"...

Min søn var helt ude af den...

Nu tænker jeg om det er noget, der sker hvad gang de er dernede.

Der sad også en knægt og kiggede ud af barnevognen. Og de gjorde ingenting. De sad bar og spiste kage og drak kaffe.

Undskyld mit sure oplæg.

Jeg har tænkt mig at sige noget til DP imorgn.

Puha! Det er noget der skærer en pædagogstuderende i hjertet!
Jeg giver 'Fynni' fuldstændig ret i hendes udmeldning  Det er sgu da ikke så mærkeligt at pædagogerne har et dårligt ry, når der netop sidder sådan nogle gimper og ikke gør deres job!
Jeg kan sørma godt forstå du og din mand er rasende  
Selvfølgelig kan det ske at en pædagog, såvel som ethvert andet menneske, kan fejle i sit job. Men så har man saftsusema også bare at gøre det godt igen, og forsikre at det ikke er noget der plejer at ske eller sker igen! Det er jo trods alt jeres små guldklumper og livs kærlighed vi skal sørge for og passe på.
God idé at tage en snak med pædagogerne eller lederen..
Du får lige en  med på vejen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.