:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

twinny

Janni. skriver:

Åh stakkels dreng.  Mit hjerte er helt rørt på hans vegne. Håber han er okay igen. 

Jeg kunne sige en masse grimme ting om denne oplevelse, som i bestemt burde have været foruden. Det burde jo slet ikke finde sted.  

Håber der bliver fulgt op på det i legestuen 

Ja, jeg sidder også siger en masse rigtige grimme orde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

ja, eller få nogle baby alarmer. Nej sådan nogle fejl skal bare ikke ske.

nej det skal bare ikke ske...

men godt mor og far kom

Anmeld

27. juni 2012

hmg86

Bliver godt nok lidt irriteret.. det er sådan nogle folk, der giver os pædagoger et dårligt ry..

Ved ikke om de har været "garvede" i faget (gamle)?? Synes desværre det er dem, der er de første til at sætte sig ned og lave intet..

Jeg er selv nyuddannet, blev færdig for et år siden, og den situation du beskriver er da forfærdeligt.. kan godt ske man ind i mellem har travlt, men når de så bare sidder der.. Og selv når man har travlt som pædagog, så finder jeg sgu altid tid til at tage mig af hvis et barn er ked.. Har jo også to lår, så kan endda ind i mellem klare 2 hvis det skal være..

Selvfølgelig kan børn blive så kede af det, at det tager noget tid at berolige dem, men der burde i det mindste have været en pædagog ved ham..

slet slet ikke godkendt..

Fatter ikke, at sådan nogle folk har job, mens os der rent faktisk gider vores fag, render rundt derhjemme og søger som besatte..

Anmeld

27. juni 2012

twinny

Fynni skriver:

Bliver godt nok lidt irriteret.. det er sådan nogle folk, der giver os pædagoger et dårligt ry..

Ved ikke om de har været "garvede" i faget (gamle)?? Synes desværre det er dem, der er de første til at sætte sig ned og lave intet..