:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

babymus77

MorDk skriver:

HAHA  Sådan! Havde fa'me sagt det samme!!!!

Jeg bliver så forarget når jeg ser og hører sådan noget!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

min mand er også rasende. Og som hans siger det er jo også guffeland for folk, der ikke skal have med små at gøre.

jaaa det er det så må de sku vente med deres skide kage osv... og utroligt de ikke kunne høre en der grad og de slet ikke ser efter dem

jamen jeg kan godt forstå i er rasende jeg er lige så sur lige nu fatter slet ikke sådan noget

Anmeld

27. juni 2012

MelikkazMoar

twinny skriver:

gladsaxe.  Har du ikk sagt noget?

okay.. Vi har i høje taastrup.. jo min datter er der kun når hendes dagplejemor også er der..

jeg stoler ikke en skid på de andre pedagoger denede..

havde også igår en grim (for mig) oplevelse med dem, der gør at hun ikke skal derned lige forløbig hvertfald..

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

jaaa det er det så må de sku vente med deres skide kage osv... og utroligt de ikke kunne høre en der grad og de slet ikke ser efter dem

jamen jeg kan godt forstå i er rasende jeg er lige så sur lige nu fatter slet ikke sådan noget

Ja, så må de stille dem tættere på deres kagespisning.

Anmeld

27. juni 2012

Janni.

Åh stakkels dreng.  Mit hjerte er helt rørt på hans vegne. Håber han er okay igen. 

Jeg kunne sige en masse grimme ting om denne oplevelse, som i bestemt burde have været foruden. Det burde jo slet ikke finde sted.  

Håber der bliver fulgt op på det i legestuen 

Anmeld

27. juni 2012

TTM

Føler meget med jer... Er det en privat eller kommunal? Jeg må nok indrømme jeg var gået direkte til leder eller leders leder... For det er bare IKKE i orden...
nøøøj jeg var blevet gal... håber virkelig det var en en-gangs oplevelse...

Anmeld

27. juni 2012

twinny

MelikkazMoar skriver:

okay.. Vi har i høje taastrup.. jo min datter er der kun når hendes dagplejemor også er der..

jeg stoler ikke en skid på de andre pedagoger denede..

havde også igår en grim (for mig) oplevelse med dem, der gør at hun ikke skal derned lige forløbig hvertfald..

Okay. Det er strengt, når det er deres arbejde.

Anmeld

27. juni 2012

B&J

twinny skriver:

Ja, så må de stille dem tættere på deres kagespisning.

jaaa det må de sku..... ej hvor er jeg skuffet oversådan nogle ja alle kan lave fejl men sådan en fejl der skal altså ikke ske....

Anmeld

27. juni 2012

twinny

TTM skriver:

Føler meget med jer... Er det en privat eller kommunal? Jeg må nok indrømme jeg var gået direkte til leder eller leders leder... For det er bare IKKE i orden...
nøøøj jeg var blevet gal... håber virkelig det var en en-gangs oplevelse...

kommunal... Jeg ringer også til pædagogen, der er tilknyttet til dem imorgn og brokker mig.

Anmeld

27. juni 2012

twinny

B&J skriver:

jaaa det må de sku..... ej hvor er jeg skuffet oversådan nogle ja alle kan lave fejl men sådan en fejl der skal altså ikke ske....

ja, eller få nogle baby alarmer. Nej sådan nogle fejl skal bare ikke ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.