Hvornår havde i sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre hvornår I havde sex første gang efter fødslen...?

Det er tre uger siden jeg fødte, og lysten er der da, men jeg har endnu ikke mod på at prøve. jeg blev syet indvendigt, og vil godt have lægens ord på at alt er ok når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Jeg bløder stort set ikke mere, men der kan dog godt komme meget lidt med, ellers er det bare sådan lidt gult agtigt det der kommer ud. Må være barselsflåd?

Da der var gået 6 måneder og så gennemførte vi det ikke 100% før efter 9 måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Bellas Mor

Anonym skriver:

Jeg tænker bare med barselsflåd om ikke det er bedst at vente? For det er også noget af det der holder mig tilbage for jeg føler det er lidt ulækkert. 

Hvor lang tid vil man have det?

Hmm.. tror ikke jeg er den rette at spørge. For jeg blev ved med at miste blod 10 dage efter fødslen. Så var et "særtilfælde"

Tror jeg fik det meste ud dér, men kan sgu ikke huske det, desværre

Anmeld

27. juni 2012

modesty

Jeg havde hurtigt fysisk lyst igen, men havde fået en 3. grads bristning. Så der gik 4 måneder før jeg var klar psykisk.

Anmeld

27. juni 2012

Gaia

8 uger begge gange.

Anmeld

27. juni 2012

norenberg

Efter 5 uger og blev så også gravid igen der

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg må nok hellere vente til jeg har været til 8 ugers undersøgelse og fået tjekket at alt er i orden, og så også få snakket prævention med lægen. Men tusinde tak for jeres svar. Er meget sjovt at se hvad folk svarer på sådanne spørgsmål

Anmeld

28. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre hvornår I havde sex første gang efter fødslen...?

Det er tre uger siden jeg fødte, og lysten er der da, men jeg har endnu ikke mod på at prøve. jeg blev syet indvendigt, og vil godt have lægens ord på at alt er ok når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Jeg bløder stort set ikke mere, men der kan dog godt komme meget lidt med, ellers er det bare sådan lidt gult agtigt det der kommer ud. Må være barselsflåd?

jeg var tæt på en 4. gradsbristning.. blev syet indvendigt med en del sting og udvendig.. jeg kunne ikk dyrke sex før efter 3 mrd. og det kan stadig gøre ondt, fordi arvævet endnu ikke har givet sig så meget endnu .. så det kan være en lang proces.

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg var tæt på en 4. gradsbristning.. blev syet indvendigt med en del sting og udvendig.. jeg kunne ikk dyrke sex før efter 3 mrd. og det kan stadig gøre ondt, fordi arvævet endnu ikke har givet sig så meget endnu .. så det kan være en lang proces.

Av for søren det lyder bestemt ikke rart. Der er jo heller ikke noget at sige til at det stadig godt kan gøre ondt. Det er vildt hvad de små unger udsætter en for under en fødsel og så er de jo bare et kæmpe vidunder når de kommer

Anmeld

28. juni 2012

Sifling

Jeg var rigtigt bange for det skulle gøre ondt, da jeg fik en 3. grads bristning.. Prøvede første gang efter 3 måneder, så 6 måneder, men var simpelthen alt for spændt i hele kroppen, kunne slet ikke psykisk! Det er først her for nylig jeg har kunnet have sex igen, og det er 9 måneder siden jeg fødte

Anmeld

28. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Av for søren det lyder bestemt ikke rart. Der er jo heller ikke noget at sige til at det stadig godt kan gøre ondt. Det er vildt hvad de små unger udsætter en for under en fødsel og så er de jo bare et kæmpe vidunder når de kommer

ja, det var sq ikke nogen rar oplevelse, men ud kom hun og hun er så fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.