Hvornår havde i sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Emily2012<3

Efter 4 måneder er der endnu ikke sket noget..

Jeg er bange for det gør ondt.. Så det er ikke lige noget af det første jeg har tænkt på.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

CaWi

Der gik 5 uger. Havde lyst til min kæreste igen allerede efter en uge. Og havde det ikke været fordi der ik var styr på sønnens søvnrytme, så havde vi nok prøvet et par uger før.
Jeg havde ik brug for at blive syet efter fødslen, men vil da sige det gjorde lidt ondt. Sådan lidt som allerførste gang man har sex. Skulle lige udvides igen tror jeg. Det føltes sådan.
Hvis jeg var blevet syet, ville jeg nok vente lidt længere...

Anmeld

27. juni 2012

Julle85

Her gik der 13 dage. Jeg havde også kun fået et sting i hver skamlæbe. Men vil godt indrømme at det var som at stikke en cocktailpølse ind i KB hallen, da jeg på ingen måder havde fået styr på bækkenbunden  

Anmeld

27. juni 2012

MorDk

herhjemme gik der ihvertfald 9-11 uger inden vi havde sex igen...

Anmeld

27. juni 2012

-Sigrid-

16 dage efter, masser af glidecreme, og så meget forsigtigt. 3 sting. 1 bristning og 2 hudafskrabninger-ting

Det gjorde næsten ikke ondt, og jeg blødte stadig

Anmeld

27. juni 2012

2721

9 dage, lysten var der og vi var forsigtige. Det gjorde ikke ondt og jeg var blevet syet.

Anmeld

27. juni 2012

Clisolka

5 uger efter et kejsersnit  

Anmeld

27. juni 2012

Bellas Mor

Jeg blev ikke syet, men der gik ca. 3-4 uger. Det gjorde vanvittig ondt, så derefter gik der yderligere 3 uger, og der var ingenting..

Man skal ikke gøre det før man er 100% klar. Men men, man behøver jo heller ikke "køre den fuldt ud", man kan starte stille op, med at lave alt mulig andet frækt  Bare for at glæde manden også

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Bellas Mor skriver:

Jeg blev ikke syet, men der gik ca. 3-4 uger. Det gjorde vanvittig ondt, så derefter gik der yderligere 3 uger, og der var ingenting..

Man skal ikke gøre det før man er 100% klar. Men men, man behøver jo heller ikke "køre den fuldt ud", man kan starte stille op, med at lave alt mulig andet frækt  Bare for at glæde manden også

Jeg tænker bare med barselsflåd om ikke det er bedst at vente? For det er også noget af det der holder mig tilbage for jeg føler det er lidt ulækkert. 

Hvor lang tid vil man have det?

Anmeld

27. juni 2012

sofiell89

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre hvornår I havde sex første gang efter fødslen...?

Det er tre uger siden jeg fødte, og lysten er der da, men jeg har endnu ikke mod på at prøve. jeg blev syet indvendigt, og vil godt have lægens ord på at alt er ok når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Jeg bløder stort set ikke mere, men der kan dog godt komme meget lidt med, ellers er det bare sådan lidt gult agtigt det der kommer ud. Må være barselsflåd?

Jeg blev syet 1 sting på hver skamlæbe, det ene oppe ved urinrøret det andet ved "indgangen", vi var igang efter 3 uger, og ingen smerter her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.