Hvornår havde i sex efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.143 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre hvornår I havde sex første gang efter fødslen...?

Det er tre uger siden jeg fødte, og lysten er der da, men jeg har endnu ikke mod på at prøve. jeg blev syet indvendigt, og vil godt have lægens ord på at alt er ok når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Jeg bløder stort set ikke mere, men der kan dog godt komme meget lidt med, ellers er det bare sådan lidt gult agtigt det der kommer ud. Må være barselsflåd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så kunne jeg godt tænke mig at høre hvornår I havde sex første gang efter fødslen...?

Det er tre uger siden jeg fødte, og lysten er der da, men jeg har endnu ikke mod på at prøve. jeg blev syet indvendigt, og vil godt have lægens ord på at alt er ok når jeg skal til 8 ugers undersøgelse. Jeg bløder stort set ikke mere, men der kan dog godt komme meget lidt med, ellers er det bare sådan lidt gult agtigt det der kommer ud. Må være barselsflåd?

ca 10 dage efter tror jeg det var

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

ca 10 dage efter tror jeg det var

Gjorde det ikke ondt?

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Gjorde det ikke ondt?

Vi brugte kondom og masser glide creme.

Jeg blev også syet lidt lige ved indgangen, men synes faktisk ikke det var så slemt som jeg havde frygtet

Anmeld

27. juni 2012

sne190810

Der gik i hvert fald mere end 8uger. Det lå mig ret fjernt

Jeg skulle ikke nyde noget hanky-panky i godt stykke tid efter

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Vi brugte kondom og masser glide creme.

Jeg blev også syet lidt lige ved indgangen, men synes faktisk ikke det var så slemt som jeg havde frygtet

Okay. ja for jeg frygter det godt nok. Vi fjollede lidt rundt i går, og lysten er der, men der fra og så gøre det det er jeg ikke klar til. Jeg blev så syet indvendigt og helt oppe ved en muskel.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Der gik i hvert fald mere end 8uger. Det lå mig ret fjernt

Jeg skulle ikke nyde noget hanky-panky i godt stykke tid efter

Der kommer nok også til at gå 8 uger her. Føler mig slet ikke klar selv om lysten er der.

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Okay. ja for jeg frygter det godt nok. Vi fjollede lidt rundt i går, og lysten er der, men der fra og så gøre det det er jeg ikke klar til. Jeg blev så syet indvendigt og helt oppe ved en muskel.

Ja, du skal jo ikke gøre det før du føler dig klar

For mig var det vigtigt at få igang så hurtigt som muligt, så det trods alt var noget der var lidt som det plejede

Anmeld

27. juni 2012

Koen.

Første barn gik der 4 uger, havde fået 2 små sting.
Anden gang gik der 3 uger og blev ikke syet.

Du skal ikke gøre det før du føler dig klar

Anmeld

27. juni 2012

sne190810

Anonym skriver:

Der kommer nok også til at gå 8 uger her. Føler mig slet ikke klar selv om lysten er der.

Jeg ville nu også råde dig til at lade være, før du har været oppe til din 8ugers undersøgelse, hvis du er blevet syet indvendigt. 
Bare af helt alm. hygiejniske årsager 

Min første gang efter, der tror jeg egentlig slet ikke at jeg var klar,- det bildte jeg mig bare ind. Og det var ikke særlig rart eller behageligt så vi stoppede rimelig hurtigt efter. Det var simpelhen for mærkeligt fysisk og psykisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.