23+6 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

du burdte ha fået et sådan et nummer til en graviditets afdelning på sygehuset som jeg har fået.. ?

dem kan man altid ringe til med spørgsmål..  

forstår godt du ikke vil være hysterisk men du er gravid så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Ja jeg har også et nummer til fødegangen   ... må nok hellere få noget rygrad og få ringet derop .. Puha... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Camillos

Amandas-mor skriver:

Min pap svigermor mærkede slet ikke liv i hele graviditeten og alt var i orden, så det kan altså ske. Det er jo nok også det der sker for dem som er gravide uden at opdage det, så det behøver ikke være noget galt.

Selv mærkede jeg liv i uge 16 (og faktisk også før hvor jeg bare ikke var sikker) og jeg havde foranliggende moderkage, så det modsatte kan også være tilfædet.

Jeg tror ikke nødvendigvis der er grund til bekymring, men havde det være mig så havde jeg ringet og krævet at blive set efter og stået fast på det.

Håber alt er ok   

Ja jeg må nok hellere tage mig sammen, det er bare det med mine transport muligheder er Næsten lig = 0 når kæresten er på job... 

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Amandas-mor skriver:

Min pap svigermor mærkede slet ikke liv i hele graviditeten og alt var i orden, så det kan altså ske. Det er jo nok også det der sker for dem som er gravide uden at opdage det, så det behøver ikke være noget galt.

Selv mærkede jeg liv i uge 16 (og faktisk også før hvor jeg bare ikke var sikker) og jeg havde foranliggende moderkage, så det modsatte kan også være tilfædet.

Jeg tror ikke nødvendigvis der er grund til bekymring, men havde det være mig så havde jeg ringet og krævet at blive set efter og stået fast på det.

Håber alt er ok   

det håber jeg ...  

Jeg må tage mig sammen til at få ringet derop ...

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Ja jeg har også et nummer til fødegangen   ... må nok hellere få noget rygrad og få ringet derop .. Puha... 

det er ikke sundt for baby at bekymre sig så hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

28. juni 2012

LilleChelle

Hvor er det bare træls for dig at du skal have så mange bekymringer i din graviditet  

- Jeg er nogenlunde lige så langt henne som dig - og jeg har mærket ualmindeligt meget liv den sidste måned. Han mosler rigtig godt og grundigt rundt derinde. Og er absolut ikke til at tage fejl af - hele maven gynger :p Og jeg har også foranliggende moderkage. 

Så hvis du ikke har mærket liv endnu - ville jeg altså også ringe til din jordemoder. Fødegangen gør nok ikke så meget ved det udover at sige du skal ringe til din jordemoder. 

Anmeld

28. juni 2012

chas12

Camillos skriver:

Jeg synes bare overhovedet ikke jeg mærker min lille prinsesse! det undrer mig altså meget snart!! Den ene dag tror jeg jeg mærker noget og så er der ingenting de næste par dage.. igår og idag har jeg Slet ingenting mærket overhovedet! Argh 

Hej
Jeg var ved jordemoder i tirsdag og nævnte også for hende at jeg endnu ikke havde mærket liv. Da fortalte hun at når man for det første har moderkagen liggende foran til og hvis man derudover også er lidt buttet (som jeg) så er der ikke noget forkert i ikke at have mærket liv. Hun fortalte faktisk at nogle går en hel graviditet igennem uden rigtig at mærke noget.. men ja det er skide træls, jeg vil også!!
jeg fik så et ekstra jordemoder tjek om 2 uger igen for lige at høre hans hjertelyd

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

vgluich skriver:

Fra 24. uge skal du mærke baby hverdag indvendigt, men fra uge 28 skal du mærke den udvendigt hver dag.. ligegyldig hvordan moderkagen ligger ellers er der chance for at der er noget helt galt  med barnet.

jeg er 20+1 og jeg har mærket liv udenpå hver dag i 10 dage (:

Okay , jeg har været til chek idag... hendes hjerte slog fint og det var som det skulle være..  

grundet min foranliggende moderkage kunne det være meget svært at mærke hende også indenvendigt fordi hun skulle bruge mange kræfter..  

men alt var som sagt fint ..

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Hvor er det bare træls for dig at du skal have så mange bekymringer i din graviditet  

- Jeg er nogenlunde lige så langt henne som dig - og jeg har mærket ualmindeligt meget liv den sidste måned. Han mosler rigtig godt og grundigt rundt derinde. Og er absolut ikke til at tage fejl af - hele maven gynger :p Og jeg har også foranliggende moderkage. 

Så hvis du ikke har mærket liv endnu - ville jeg altså også ringe til din jordemoder. Fødegangen gør nok ikke så meget ved det udover at sige du skal ringe til din jordemoder. 

tak for svar jeg har lavet en Update..

Anmeld

28. juni 2012

Tona

Camillos skriver:

Ja jeg må nok hellere tage mig sammen, det er bare det med mine transport muligheder er Næsten lig = 0 når kæresten er på job... 

Lidt et sidespring, men har du overvejet at blive medlem af Falck. Så kan du blive kørt til alt lægeligt du skal til  Det har vi og det er faktisk ret billigt og det fungerer rigtig godt.  Håber, at det hele ordner sig for dig og alt er ok

Se fx her:

http://www.falck.dk/privat/kundeservice/familie/smaaboern

http://webshop.falck.com/privat/hurtighjaelp-pluskoersel

Anmeld

28. juni 2012

Tona

Camillos skriver:

Okay , jeg har været til chek idag... hendes hjerte slog fint og det var som det skulle være..  

grundet min foranliggende moderkage kunne det være meget svært at mærke hende også indenvendigt fordi hun skulle bruge mange kræfter..  

men alt var som sagt fint ..

Åh hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.