23+6 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Camillos

christina92 skriver:

Som du ved har jeg også foranliggende moderkage, men har altså ingen problemer med at mærke hende.

Jeg ville ringe til JM, og høre hvornår du SKAL mærke hende hver dag. kan ikke huske hvor langt det er du skal være henne. Måske hun har en ganske logisk forklaring på hvorfor du ikke mærker hende mere, måske hun ligger og sparker mod din ryg i stedet.

Jeg håber snart du begynder at mærke hende

Jeg tror jeg må ringe til min læge imorgen, jeg kan ikke komme til den by hvor min jormoder ligger idag da jeg skal nå på arbejde kl 15... .. Har stadigvæk intet lille puff mærket .. Det belastende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mist

Camillos skriver:

Ja det må jeg jo også gøre .. men vil heller ikke pylre for meget for har virkelig ikke mærket meget til hende endnu.. men burde jo efterhånden mærke hende hver dag om jeg har foranliggende moderkage eller ej ?

Hvis din moderkage lægger forud er det ikke sikkert du kan mærke den lille.. 

min veninde var i 7 måned før hun mærkede en lille smule spark.. Men hun gik så også til kontrol for at tjekke alt var OK.. For hun kunne ikke mærke den lille selv da hendes moderkage lå forud til.. 

Håber du snart kan mærke den lille.. 

Held og lykke

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

norby skriver:

Hvis din moderkage lægger forud er det ikke sikkert du kan mærke den lille.. 

min veninde var i 7 måned før hun mærkede en lille smule spark.. Men hun gik så også til kontrol for at tjekke alt var OK.. For hun kunne ikke mærke den lille selv da hendes moderkage lå forud til.. 

Håber du snart kan mærke den lille.. 

Held og lykke

Tak, det er da lidt beroligende at hører.. for jeg har nemlig foranliggende moderkage...  

Jeg ringer til min læge imorgen hvis jeg endnu ikke har bemærket et lille puff for at være sikker på alt er som det skal være. 

Tak for svar..

Anmeld

27. juni 2012

christina92

Camillos skriver:

Jeg tror jeg må ringe til min læge imorgen, jeg kan ikke komme til den by hvor min jormoder ligger idag da jeg skal nå på arbejde kl 15... .. Har stadigvæk intet lille puff mærket .. Det belastende.

God idé

kan læse mig frem til at du fra uge 27 skal mærke hende hver dag, det vil stadig være forskelligt hvor meget du mærker hende, men det skal være hver dag.

Så du har jo lidt tid endnu! Så tænker at det er hel normalt, du ikke mærker mere.

Venter spændt på update fra lægen!  og sender lige et

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

christina92 skriver:

God idé

kan læse mig frem til at du fra uge 27 skal mærke hende hver dag, det vil stadig være forskelligt hvor meget du mærker hende, men det skal være hver dag.

Så du har jo lidt tid endnu! Så tænker at det er hel normalt, du ikke mærker mere.

Venter spændt på update fra lægen!  og sender lige et

Tak søde

Anmeld

27. juni 2012

Mist

Camillos skriver:

Tak, det er da lidt beroligende at hører.. for jeg har nemlig foranliggende moderkage...  

Jeg ringer til min læge imorgen hvis jeg endnu ikke har bemærket et lille puff for at være sikker på alt er som det skal være. 

Tak for svar..

Nu ved jeg jo så ikke om det er din første eller hvordan.. 

men da jeg var gravid første gang var jeg helt over i uge 26-27 får jeg fik spark.. Det små startede i uge 25, med små snurren i maven, som luft i maven.. og et par uger efter, Så var der fuld gang i min datter.. Så giv det lidt tid..

Ved det er svært og man vil bare gerne mærke den lille.. men h*n skal lige være stor nok.. 

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

norby skriver:

Nu ved jeg jo så ikke om det er din første eller hvordan.. 

men da jeg var gravid første gang var jeg helt over i uge 26-27 får jeg fik spark.. Det små startede i uge 25, med små snurren i maven, som luft i maven.. og et par uger efter, Så var der fuld gang i min datter.. Så giv det lidt tid..

Ved det er svært og man vil bare gerne mærke den lille.. men h*n skal lige være stor nok.. 

jo det er min første så jeg er ret uerfaren på det punkt

ja har mærket lidt til min prisesse før 2 min om dagen ca.. men de sidste 2 dage ingenting... 

Anmeld

27. juni 2012

babymus77

Jeg er 3 gangs gravid, og der gik længe inden jeg mærkede rigtige spark... Og min moderkage ligger ikke foran... Alt det med at drikke koldt vand osv det er min lille sønne mand ligeglad med:-) Han sparker når han vil:-) nu er jeg 36+1 og nu kan jeg puffe til ham og så puffer han tilbage:-). Forstår godt du er nervøs men mon ikke hun bare har et par stille dage??;-)

Anmeld

27. juni 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Jeg synes bare overhovedet ikke jeg mærker min lille prinsesse! det undrer mig altså meget snart!! Den ene dag tror jeg jeg mærker noget og så er der ingenting de næste par dage.. igår og idag har jeg Slet ingenting mærket overhovedet! Argh 

søde, hvis du ringer til enten JM eller læge kan du sikkert komme op et af stederne eller på sygehuset og høre en hjertelyd så du ved den lille er der endnu og har det godt

jeg har et nummer til roskilde sygehus hvor jeg hører til hvor jeg kan ringe og snakke med jordmødre hele døgnet, hvis jeg er i tvivl om noget eller bliver bekymret.. har du ikke fået et ligende nummer ? så ring til dem forklar det og så kan du sikkert komme op til en lille undersøgelse og høre hjertelyd og sådan  

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Camillos skriver:

dejligt At høre det ikke kun er mig så ... .. har ikke lyst til at være hysterisk men man læser bare om så mange der mærker barnet hele tiden fra uge 16 ca.. og synes godt nok der er meget foreskel.. 

Min moderkage vendte også ud af bare rolig et kommer lige pludselig og var noget længere da der virkelig kom kraft på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.