23+6 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
39 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Camillos

Jeg synes bare overhovedet ikke jeg mærker min lille prinsesse! det undrer mig altså meget snart!! Den ene dag tror jeg jeg mærker noget og så er der ingenting de næste par dage.. igår og idag har jeg Slet ingenting mærket overhovedet! Argh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

betina23

Camillos skriver:

Jeg synes bare overhovedet ikke jeg mærker min lille prinsesse! det undrer mig altså meget snart!! Den ene dag tror jeg jeg mærker noget og så er der ingenting de næste par dage.. igår og idag har jeg Slet ingenting mærket overhovedet! Argh 

sys du skal kontakte fødegangen eller lægen.. håber alt er okey 

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

betina23 skriver:

sys du skal kontakte fødegangen eller lægen.. håber alt er okey 

Ja det må jeg jo også gøre .. men vil heller ikke pylre for meget for har virkelig ikke mærket meget til hende endnu.. men burde jo efterhånden mærke hende hver dag om jeg har foranliggende moderkage eller ej ?

Anmeld

27. juni 2012

Isabella_mor

jo mere trængt der bliver derinde jo mindre kan baby bevæge sig. det er meget normalt at når du er så langt henne at det ikke er hver dag du kan mærke noget.. 

men er du i tvivl og bange så kan du altid kontakte din jm/fødegangen..

Anmeld

27. juni 2012

M&N

Kontakt fødegangen hurtigts muligt, håber at alt er som det skal være og hun bare er en stille én  Krydser for at alt er ok! 

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

Isabella_mor skriver:

jo mere trængt der bliver derinde jo mindre kan baby bevæge sig. det er meget normalt at når du er så langt henne at det ikke er hver dag du kan mærke noget.. 

men er du i tvivl og bange så kan du altid kontakte din jm/fødegangen..

problemet er bare jeg har foranliggende moderkage og ikke rigtig har mærket hende endnu..særlig meget.. Ja må gå på job idag har aftenvagt og så må jeg ringe til min læge imorgen.. 

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Kontakt fødegangen hurtigts muligt, håber at alt er som det skal være og hun bare er en stille én  Krydser for at alt er ok! 

Tak.. Ja jeg vil kontakte dem imorgen da jeg har en fridag.. 

Anmeld

27. juni 2012

Mor til Ella

Camillos skriver:

Jeg var hvertfald i uge 26 før jeg med sikkerhed kunne mærke noget

Anmeld

27. juni 2012

christina92

Camillos skriver:

Som du ved har jeg også foranliggende moderkage, men har altså ingen problemer med at mærke hende.

Jeg ville ringe til JM, og høre hvornår du SKAL mærke hende hver dag. kan ikke huske hvor langt det er du skal være henne. Måske hun har en ganske logisk forklaring på hvorfor du ikke mærker hende mere, måske hun ligger og sparker mod din ryg i stedet.

Jeg håber snart du begynder at mærke hende

Anmeld

27. juni 2012

Camillos

Mor til Ella skriver:

Jeg var hvertfald i uge 26 før jeg med sikkerhed kunne mærke noget

dejligt At høre det ikke kun er mig så ... .. har ikke lyst til at være hysterisk men man læser bare om så mange der mærker barnet hele tiden fra uge 16 ca.. og synes godt nok der er meget foreskel.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.