Hjælp det er meget vigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Det var min læge der sagde at jeg skulle stoppe med p-pillerne fordi jeg skulle skifte til nogle andre piller men jeg skulle først have en måned hvorj eg ikk tog noget, så mig og min kæreste brugte kondom. Men jeg ved ihvertfald at det har sprunget en gang. så på den måde er det ik ken ønsket graviditet. men hvis jeg er gravid vil jeg være meget glad alligevel og beholde det!

Okay... Jeg er bare skiftet efter mens pausen når jeg har prøvet et andet præparat. og ikke holdt en hel måneds pause..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Ja den "fejl" laver jeg også tit når folk skriver deres barn stadig får flaske som 18 mdrs, fordi Madeleine droppede den som 6 mdrs
og ting i den stil...

Sidespring.... hvad holder jer tilbage??? jeg har jo stadig intet job, så Martin trækker læsset her..hehe... fedte fedte

Hvad mener du med hvad der holder os tilbage?

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Okay... Jeg er bare skiftet efter mens pausen når jeg har prøvet et andet præparat. og ikke holdt en hel måneds pause..

Jeg gjorde jo bare hvad lægen sagde?

Anmeld

26. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hvad mener du med hvad der holder os tilbage?

Det var en kommentar til Loa, sorry

Anmeld

26. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg gjorde jo bare hvad lægen sagde?

Det er også helt okay.
Min læge anbefalede bare noget andet.. De har jo alle sammen en ide om hvordan det skal gå

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

OKay synes bare det er mærkeligt at nogle først tester positiv længere henne. håber bare ikke der går for lang tid da jeg bare gerne snart vil vide det!

jeg var sikker på jeg var gravid og testene sagde negativ.. men blivr så fustreret, så besluttede at tænke på noget andet (selv om det er svært) så hyggede mig med kæresten, nød livet og fandt noget at foretage mig til en dag jeg havde besluttet at teste kom igen..

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg var sikker på jeg var gravid og testene sagde negativ.. men blivr så fustreret, så besluttede at tænke på noget andet (selv om det er svært) så hyggede mig med kæresten, nød livet og fandt noget at foretage mig til en dag jeg havde besluttet at teste kom igen..

Fik du også taget en blodprøve?

Anmeld

26. juni 2012

Kb

Anonym skriver:

Jeg tror ikke du er gravid, snarer at du måske mere ønsker at du var det.
Du har taget p-piller i 4 år, holdt en pause på 1 måned, hvor I har brugt gummi.
Gummi er mere end 90% sikker, så at I skulle have haft mere end et uheld, hvor det går i stykker vil være lidt utroligt.
Har I haft et uheld, på det tidspunkt hvor du er nær eller præcis har ægløsning vil også være lidt af et tilfælde
Og igen, du har været på p-piller i 4 år, du er sandsynligvis stadig hormonstyret....

Hvor gammel er du, du lyder ung???

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

nej ikke i den forbindelse..

fik jeg først taget da jeg kom til lægen i 9 uge for at starte vandre journalen..

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

nej ikke i den forbindelse..

fik jeg først taget da jeg kom til lægen i 9 uge for at starte vandre journalen..

OKay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.