Hjælp det er meget vigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

det kan sagtens bare være din krop, der driller.

efter ppille stop får du æl, så der kan du sagtens være blevet gravid. der er altid æl før mens.

men du kan evt vente en lille uges tid, og så prøve at teste igen.

Det er så svært at skulle vente for man går og vil bare gerne have et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

frkanonym

Anonym skriver:

Det er så svært at skulle vente for man går og vil bare gerne have et svar

vil du gerne være gravid?

du kan også teste idag, eller imorgen. vil råde dig til at gøre det med morgenurin.

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det er også det jeg tænker om det bare er mit stop der har gjordt noget. men burde jeg ikk blive gravid efter et p-piller stop?

Selvom du er uden prævention/p-piller, så der er det desværre ikke nogen garanti for graviditet, der er masser af kvinder, der måned efter måned har sex midt under ægløsning, hvor der ikke sker noget overhovedet, og det er selvfølgelig frustrerende - men der er da chance for, at du er gravid, blot ikke så langt henne.

Nu spørger jeg så: Hvordan ved du, at du har forventet menstruation 23/6?? Ved du, at du har den cykluslængde og dermed er gået over tid?

Når du er på p-piller er din cyklus hormonstyret - du kan sagtens have en naturlig cyklus på f.eks. 35 dage, selvom du (naturligvis) har haft en cyklus på 28 dage på p-piller, men når din krop ikke er hormonstyret, skal den jo lige finde ud af at fungere selv igen uden "autopilot".

Anmeld

26. juni 2012

Loa

Anonym skriver:

Synes da ik det er symboler tideligt det er ca en måned og en uge siden jeg sidst havde mens?

Tja tjo, det syntes jeg da lidt. Så mange symptomer.

Men jeg sammenligner det jo også bare med mig selv, som ingen havde overhovedet.

Men jeg tror også det lidt kommer an på om du ønsker en graviditet eller ej.
Syntes jeg læser om mange herinde, hvis krop spiller dem et puds med hensyn til symptomer, fordi de virkelig inderligt ønsker en graviditet.

Men det er lidt svært ud fra dit indlæg at læse om du ønsker en graviditet eller ej....

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

vil du gerne være gravid?

du kan også teste idag, eller imorgen. vil råde dig til at gøre det med morgenurin.

Tak for rådet det vil jeg prøve en af de følgende dage!

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Selvom du er uden prævention/p-piller, så der er det desværre ikke nogen garanti for graviditet, der er masser af kvinder, der måned efter måned har sex midt under ægløsning, hvor der ikke sker noget overhovedet, og det er selvfølgelig frustrerende - men der er da chance for, at du er gravid, blot ikke så langt henne.

Nu spørger jeg så: Hvordan ved du, at du har forventet menstruation 23/6?? Ved du, at du har den cykluslængde og dermed er gået over tid?

Når du er på p-piller er din cyklus hormonstyret - du kan sagtens have en naturlig cyklus på f.eks. 35 dage, selvom du (naturligvis) har haft en cyklus på 28 dage på p-piller, men når din krop ikke er hormonstyret, skal den jo lige finde ud af at fungere selv igen uden "autopilot".

I den tid jeg har haft min mensturation har jeg altid fået det med mellemrum på 4 uger så derfor ved jeg det har skrevet det ned i min kalender hvergang og normalt kører det som det skal ALTID

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Tja tjo, det syntes jeg da lidt. Så mange symptomer.

Men jeg sammenligner det jo også bare med mig selv, som ingen havde overhovedet.

Men jeg tror også det lidt kommer an på om du ønsker en graviditet eller ej.
Syntes jeg læser om mange herinde, hvis krop spiller dem et puds med hensyn til symptomer, fordi de virkelig inderligt ønsker en graviditet.

Men det er lidt svært ud fra dit indlæg at læse om du ønsker en graviditet eller ej....

Altså det her er ikke en ønsket graviditet men hvis jeg er gravis vil jeg da os være super glad så det er en både og

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

I den tid jeg har haft min mensturation har jeg altid fået det med mellemrum på 4 uger så derfor ved jeg det har skrevet det ned i min kalender hvergang og normalt kører det som det skal ALTID

Ja, men jeg forstår, at du har været på p-piller? Er det så et regnskab, der er lavet, mens du ikke var på p-piller?

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Så har lægerne sku da heller ikke en skid styr på det!

Han kan da ikke nægte at tage en test.

Så du fandt ud af det 2 uger efter?

jeg havde droppet mine p-piller 3 måneder før, så det var planlagt, så vidste det ville komme på et tidspunkt..

men som min læge sagde, de test man tager hjemme er samme slaks test de bruger så så længe man selv tester negativ hjemme er der os stor chance for man gør det hos lægen..

så da jeg testede positiv selv ville de os gerne tjække og ja så var den der..

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ja, men jeg forstår, at du har været på p-piller? Er det så et regnskab, der er lavet, mens du ikke var på p-piller?

det er et regnskab fra før jeg startede med p-piller og i tiden jeg havde p-piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.