Hjælp det er meget vigtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Loa

Anonym skriver:

Altså det her er ikke en ønsket graviditet men hvis jeg er gravis vil jeg da os være super glad så det er en både og

Men du havde droppet pillerne skrev du? Så lidt planlagt er det vel?

Tror jeg ville teste om et par dage igen, og se hvad den sagde der. For enten burde du jo have din mens nu, eller også er der noget der har gjort den er stoppet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg havde droppet mine p-piller 3 måneder før, så det var planlagt, så vidste det ville komme på et tidspunkt..

men som min læge sagde, de test man tager hjemme er samme slaks test de bruger så så længe man selv tester negativ hjemme er der os stor chance for man gør det hos lægen..

så da jeg testede positiv selv ville de os gerne tjække og ja så var den der..

OKay synes bare det er mærkeligt at nogle først tester positiv længere henne. håber bare ikke der går for lang tid da jeg bare gerne snart vil vide det!

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Men du havde droppet pillerne skrev du? Så lidt planlagt er det vel?

Tror jeg ville teste om et par dage igen, og se hvad den sagde der. For enten burde du jo have din mens nu, eller også er der noget der har gjort den er stoppet.

Ja men jeg tænker bare hvad der kunne have stoppet min mens det burde jo være kommet. og har ingen symptomer på at det kommer som jeg plejer at have.

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

det er et regnskab fra før jeg startede med p-piller og i tiden jeg havde p-piller

Du kan ikke lave regnskab på p-piller - som jeg tidligere skrev, så vil din cyklus være hormonstyret, og du kan dermed ikke bruge regnskabet til noget som helst. Derimod kan et regnskab over længere tid for tiden før p-pillerne give grundlag for cykluslængden, dog er der så den faktor, at din cykluslængde kan ændres betydeligt  over årene.

Hvor lang tid har du taget p-piller? (og jeg mener stadig, at der er en chance for, at du kan være gravid, men det vil tiden vise). 

Anmeld

26. juni 2012

Bare mig..

Anonym skriver:

Altså det her er ikke en ønsket graviditet men hvis jeg er gravis vil jeg da os være super glad så det er en både og

Hvis ikke graviditeten er ønsket, hvorfor stopper du så med ppiller?

Jeg testede positivt selv, men min læge testede negativt samme dag. Jeg tog til lægen dagen efter og der var den positiv. Men det KAN altså svinge meget, alt afhængig af hvor meget du har tisset i løbet af dagen - Hvor tyndt det er og hvor hurtigt du danner hcg.

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan ikke lave regnskab på p-piller - som jeg tidligere skrev, så vil din cyklus være hormonstyret, og du kan dermed ikke bruge regnskabet til noget som helst. Derimod kan et regnskab over længere tid for tiden før p-pillerne give grundlag for cykluslængden, dog er der så den faktor, at din cykluslængde kan ændres betydeligt  over årene.

Hvor lang tid har du taget p-piller? (og jeg mener stadig, at der er en chance for, at du kan være gravid, men det vil tiden vise). 

Jeg har vel taget p-piller i 4 år ca tror jeg

så du tror der stadig er chance selvom de testede negativ

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

MGN~NGM<3 skriver:

Hvis ikke graviditeten er ønsket, hvorfor stopper du så med ppiller?

Jeg testede positivt selv, men min læge testede negativt samme dag. Jeg tog til lægen dagen efter og der var den positiv. Men det KAN altså svinge meget, alt afhængig af hvor meget du har tisset i løbet af dagen - Hvor tyndt det er og hvor hurtigt du danner hcg.

Altså da jeg tog til lægen igår havde jeg allerede tissset 3 gange.

så måske jeg skulle prøve med morgenurin? så det vil sige at de test ikke engang er helt sikre det er jo sygt. hvad er det der hcg undskyld jeg spørger

Anmeld

26. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har vel taget p-piller i 4 år ca tror jeg

så du tror der stadig er chance selvom de testede negativ

Der er altid en risiko/chance, når man har sex uden at bruge beskyttelse.

Hvis din cyklus allerede er normaliseret efter et par uger, og du har haft normal ægløsning, så burde en test give det korrekte svar nu.

Din læge siger, at der stadig kan være en lille chance, fordi der er mulighed for, at du har haft ægløsning langt senere (og dermed har en længere cyklus, end du tror, og dermed er du heller ikke så langt henne, hvis du skulle være gravid).

HCG dannes, når graviditeten skabes, og det er HCG, der giver dig en positiv teststreg på en graviditetstest.

Jeg hælder dog til, at du ikke er gravid, men at din cyklus lige skal normaliseres efter p-pillestop, men hvem ved?

Noget andet er:

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke tager p-piller, hvis det ikke er en ønsket graviditet??  

Anmeld

26. juni 2012

Bare mig..

Anonym skriver:

Altså da jeg tog til lægen igår havde jeg allerede tissset 3 gange.

så måske jeg skulle prøve med morgenurin? så det vil sige at de test ikke engang er helt sikre det er jo sygt. hvad er det der hcg undskyld jeg spørger

Hcg er det hormon der bliver dannet hvis du er gravid.

Må jeg spørge hvor gammel du er?

Hvorfor har du smidt pillerne hvis du ikke ønske at være gravid?

Anmeld

26. juni 2012

Bare mig..

Rockertand skriver:

Der er altid en risiko/chance, når man har sex uden at bruge beskyttelse.

Hvis din cyklus allerede er normaliseret efter et par uger, og du har haft normal ægløsning, så burde en test give det korrekte svar nu.

Din læge siger, at der stadig kan være en lille chance, fordi der er mulighed for, at du har haft ægløsning langt senere (og dermed har en længere cyklus, end du tror, og dermed er du heller ikke så langt henne, hvis du skulle være gravid).

HCG dannes, når graviditeten skabes, og det er HCG, der giver dig en positiv teststreg på en graviditetstest.

Jeg hælder dog til, at du ikke er gravid, men at din cyklus lige skal normaliseres efter p-pillestop, men hvem ved?

Noget andet er:

Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke tager p-piller, hvis det ikke er en ønsket graviditet??  

Ja det er da lidt underligt at smide pillerne hvis ikke man ønsker graviditet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.