Barnevogn - hvornår skal den hjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

chael

Ja jeg følger jo den gamle overtro og har derfor ikke fået den hjem før end efter ungerne er kommet til verden

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Princesspigen

chael skriver:

Ja jeg følger jo den gamle overtro og har derfor ikke fået den hjem før end efter ungerne er kommet til verden

*C

fornuftigt  men har du så haft en kæreste til at hente den eller ?

Anmeld

26. juni 2012

K&S

Princesspigen skriver:

hejsa der ude..

jeg skal føde den 12 oktober og skal til at ud og kikke på barnevogn..

min plan er lidt at finde en og få "lagt" til side eller forud bistille den eller hvad det hedder..

men hvornår SKAL jeg have den hjemme ?

som planen er lige nu holder kæresten 2 ugers barsel sammen med mig efter fødslen og hvis det bliver sådan skal vi i reliateten ikke bruge barnevognen de 2 uger.. vi har vugge og trammeseng.. så baby´s soveplads er ikke et problem.. der ud over kommer der jo noget kravlegård, tæpper osv den lille ellers kan ligge i tæt på os..

så ja hvornår er det vigtigt at barnevognen er hjemme ? ? ? hvad er jeres erfaring..

er første gangs gravid så sansynligheden for at gå over tid er der jo.. (ved godt man os kan føde før tid alligevel..)

Mine forældre hentede vores (en gave fra dem), da jeg havde født

De kørte den hjem til os, så den var klar til vi kom hjem fra hospitalet (var indlagt i 5 dage)

Anmeld

26. juni 2012

LinLin

Første gang hentede hans far den to dage efter fødslen, så den var hjemme da vi kom fra patienthotellet på 3. dagen

Anden gang fik jeg den hjem 3 mdr før fødslen, da den blev købt på udsalg og skulle med hjem samme dag. (havde solgt den første )

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

hejsa der ude..

jeg skal føde den 12 oktober og skal til at ud og kikke på barnevogn..

min plan er lidt at finde en og få "lagt" til side eller forud bistille den eller hvad det hedder..

men hvornår SKAL jeg have den hjemme ?

som planen er lige nu holder kæresten 2 ugers barsel sammen med mig efter fødslen og hvis det bliver sådan skal vi i reliateten ikke bruge barnevognen de 2 uger.. vi har vugge og trammeseng.. så baby´s soveplads er ikke et problem.. der ud over kommer der jo noget kravlegård, tæpper osv den lille ellers kan ligge i tæt på os..

så ja hvornår er det vigtigt at barnevognen er hjemme ? ? ? hvad er jeres erfaring..

er første gangs gravid så sansynligheden for at gå over tid er der jo.. (ved godt man os kan føde før tid alligevel..)

Vi hentede den først efter fødslen

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

K&S skriver:

Mine forældre hentede vores (en gave fra dem), da jeg havde født

De kørte den hjem til os, så den var klar til vi kom hjem fra hospitalet (var indlagt i 5 dage)

okay smart

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Vi hentede den først efter fødslen

okay..  

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

okay..  

Det var faktisk nemmest, synes jeg. For så skulle vi ikke have den stående

Anmeld

26. juni 2012

chael

Princesspigen skriver:

fornuftigt  men har du så haft en kæreste til at hente den eller ?

Ja, han hentede den imens jeg lå på barselsgangen. Og så var den sat op da jeg kom hjem

Da jeg fil ny barnevogn ved vores 3. Der hentede jeg den selv et par uger før fødslen og satte den hjem til svigermor.

*C

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Det var faktisk nemmest, synes jeg. For så skulle vi ikke have den stående

jeg tænker vi måske kan hente den på vej hjem eller kæresten kan hente den inden han henter/kører mig og baby hjem fra sygehuset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.