Barnevogn - hvornår skal den hjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

HeidiØ

Vi fik vores hjem i juni og jeg fødte i september. Vi havde bestilt den på nettet og den røg i kælderen indtil jeg fødte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

DEt synes jeg så bestemt ikke der er nøgnm grund til .
hvis man er overtroisk siger man jo det bringer uheld .
og desuden skriver du selv i har mulighed for at hente den efter fødslen hvorfor så ikke bare lade den stå i butikken der er den beskyttet af sol lys osv.

vi har en ude bygning, sådan en garage-værksted-fyrrums ting hvor den sagtens kan stå.. så står den ikke i hjemmet og giver uheld og står heller ikke i vejen.. så det er jeg ikke så bekymret for..

men sådan mere hvis vi bestiller den hvor travlt vi så har med at hente den og lader ikke til folk syndes vi behøver at have travlt andet end min mor og søster og de kan rande mig

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Bellas Mor skriver:

Hejsa

Først og fremmest, TILLYKKE - det er skønt med alle de oktober-børn. Er selv sat til 7. oktober

Nå, men ved vores første barn, havde vi købt en barnevogn i ØnskeBørn, de tilbød at have den stående til vi fik brug for den, men mine forældre tog den med hjem.

Da jeg havde født, var min datter og jeg indlagt i 5 dage, så den dag vi kom hjem fra sygehuset, var alle bedsteforældre på "hjemme-besøg", til en kop kaffe og baby-hygge. Dér havde mine forældre barnevognen med, samlet og gjort klar, med både nyvasket sengetøj og legetøj til prinsessen.

Det var super dejligt, og nemt for os nybagte forældre.

Måske du kunne spørge dine forældre eller svigerforældre om det samme?? Det kostede kun en kop kaffe og et besøg på 15 min

Held og lykke med det hele

Knus herfra

mange tak og tillykke til dig os  

hvis den kommer hjem før tid kommer den ud i vores ude bygning, så bringer den ikke uheld, desuden har jeg flere der kan gøre en klar når en står der hjemme så det er jeg ikke så bekymret for..  

men hjemmebesøg, betyder det så bedste forældrene ikke var på sygehuset så eller ?

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Det kan hun godt nok ikke være bekendt, lad os håbe hun bliver så forelsket i det lille menneske at hun bare er der fra nu af

min mor har 7 børn, alle 7 lider vi af omsorgs svigt fra hendes side af..

børn er kun spændende så længe de er små og intet kan selv.. alle er vi blevet skubbet væk eller sat til side for enten en ny baby eller rengøring som åbenbart var vigtiger end at tage sig af sine børn..

hun gjorde det samme med min søster, var der hele graviditeten, var jævnligt på besøg i baby tiden men nu hun nærmer sig de 2 år bliver der længere og længere mellem mors besøg hos min søster..

os derfor jeg har så svært ved at hun vil "bestemme" hvad jeg gør hvornår og hvilke rækkefølge.. som fx med barne vognen.. hører flere gange om måneden, nogle gange om ugen at jeg skal se at få købt den barne vogn, ligge penge til side osv..

er SÅ træt af det! men hun er jo mor så måske hun vidste hvad der var bedst men nu tør jeg godt sige fra fordi flertallet her inde siger hende imod for hvor hurtigt det skal gå

Anmeld

26. juni 2012

Bellas Mor

Princesspigen skriver:

mange tak og tillykke til dig os  

hvis den kommer hjem før tid kommer den ud i vores ude bygning, så bringer den ikke uheld, desuden har jeg flere der kan gøre en klar når en står der hjemme så det er jeg ikke så bekymret for..  

men hjemmebesøg, betyder det så bedste forældrene ikke var på sygehuset så eller ?

Ork jo, de var skam på besøg, op til flere gange. Min mor kom hver dag, min svigermor var der 3 gange, det samme var min egen far.

Men de kom alle på besøg, da vi kom hjem. Og det var super hyggeligt og vildt dejligt, at de respekterede mit og prinsessens behov for ro og hvile - derfor de kun blev i ca. 15 min.

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

min mor har 7 børn, alle 7 lider vi af omsorgs svigt fra hendes side af..

børn er kun spændende så længe de er små og intet kan selv.. alle er vi blevet skubbet væk eller sat til side for enten en ny baby eller rengøring som åbenbart var vigtiger end at tage sig af sine børn..

hun gjorde det samme med min søster, var der hele graviditeten, var jævnligt på besøg i baby tiden men nu hun nærmer sig de 2 år bliver der længere og længere mellem mors besøg hos min søster..

os derfor jeg har så svært ved at hun vil "bestemme" hvad jeg gør hvornår og hvilke rækkefølge.. som fx med barne vognen.. hører flere gange om måneden, nogle gange om ugen at jeg skal se at få købt den barne vogn, ligge penge til side osv..

er SÅ træt af det! men hun er jo mor så måske hun vidste hvad der var bedst men nu tør jeg godt sige fra fordi flertallet her inde siger hende imod for hvor hurtigt det skal gå

Sikke da en mor, øv Måske hun sku bruge mere tid på at være mor selv end at belære dig om hvordan man ska, men lyder til du har en go manual i hende om hvordan du i hvert fald ikke ska gøre

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Bellas Mor skriver:

Ork jo, de var skam på besøg, op til flere gange. Min mor kom hver dag, min svigermor var der 3 gange, det samme var min egen far.

Men de kom alle på besøg, da vi kom hjem. Og det var super hyggeligt og vildt dejligt, at de respekterede mit og prinsessens behov for ro og hvile - derfor de kun blev i ca. 15 min.

arrr okay smart.. det bor vi sku nok or langt på landet til  

men det lyder a hyggeligt

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Sikke da en mor, øv Måske hun sku bruge mere tid på at være mor selv end at belære dig om hvordan man ska, men lyder til du har en go manual i hende om hvordan du i hvert fald ikke ska gøre

nu lyder jeg meget selvglad hvilke jeg normalt ikke gør eller bryder mig om, men jeg VED at jeg kan gøre det SÅ meget bedere end min mor gjorde det!

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

nu lyder jeg meget selvglad hvilke jeg normalt ikke gør eller bryder mig om, men jeg VED at jeg kan gøre det SÅ meget bedere end min mor gjorde det!

Det er jeg slet ikke i tvivl om

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Det er jeg slet ikke i tvivl om

takker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.