Barnevogn - hvornår skal den hjem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Princesspigen

Tina&Martin skriver:

Jeg hentede min 1 mdr før termin, vi var nemlig ude og gå små ture, og så sov hun ude lige så snart hun var tilbage på start vægt.
Og det var alt sammen mens far havde barsel.

jeg tænker bare mig som første gangs mor, og sådan en lille nyfødt trold ude i oktober kulden  ville nok være lidt utryg lige i starten ved det alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Rockertand

Manden hentede barnevognen med tilhørende udstyr i Babysam, mens jeg lå på sygehuset, og jeg så den så første gang, da han stolt kom anstigende på sygehuset med det nye køretøj og hentede os hjem.

Jeg havde 3 overnatninger ved 1. fødsel, og min mand havde mulighed for at overnatte alle 3 nætter, han skulle dog selv betale for mad.

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Gigl skriver:

Det er også smart
Jeg kunne godt lide at jeg kunne kigge på den - det kunne jeg jo ikke hvis den stod i butikken  

nej det er rigtigt nok, det havde jeg ikke tænkt på  hihi

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Nåh for katten

yepper, men da jeg ved der kan være noget ventetid skal det helst være snart vi gør det syndes jeg

Anmeld

26. juni 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

jeg tænker bare mig som første gangs mor, og sådan en lille nyfødt trold ude i oktober kulden  ville nok være lidt utryg lige i starten ved det alligevel..

Min datter kom 10 oktober og slut november væltede det ned med sne jeg var bare ude og børste sne af nogle gange.
Så længe der ikke er minus 10 grader eller tåget så elsker de små det, og sover så godt derude.

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

yepper, men da jeg ved der kan være noget ventetid skal det helst være snart vi gør det syndes jeg

Ja det er os rart og få det gjord så ska man ikke tænke på det til den tid

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Rockertand skriver:

Manden hentede barnevognen med tilhørende udstyr i Babysam, mens jeg lå på sygehuset, og jeg så den så første gang, da han stolt kom anstigende på sygehuset med det nye køretøj og hentede os hjem.

Jeg havde 3 overnatninger ved 1. fødsel, og min mand havde mulighed for at overnatte alle 3 nætter, han skulle dog selv betale for mad.

jeg regner ikke med vores barnevogn skal med på sygehuset da vi skal i bil hjem der fra..  

sejt jeg troede genneralt ikke mændene måtte overnatte der oppe..  men kan se på flere i tråden at jeg tager fejl

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Tina&Martin skriver:

Min datter kom 10 oktober og slut november væltede det ned med sne jeg var bare ude og børste sne af nogle gange.
Så længe der ikke er minus 10 grader eller tåget så elsker de små det, og sover så godt derude.

arr okay var jeg ikke klar over..

Anmeld

26. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ja det er os rart og få det gjord så ska man ikke tænke på det til den tid

lige precis..

og så har jeg min mor og ene søster hængende på nakken 24/7 fordi de er så bange for vi ikke får købt barnevogn til tiden.. jeg er ved at blive ret fustreret og vred på dem fordi vi vil godt selv det kan de bare ikke forstå..

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

lige precis..

og så har jeg min mor og ene søster hængende på nakken 24/7 fordi de er så bange for vi ikke får købt barnevogn til tiden.. jeg er ved at blive ret fustreret og vred på dem fordi vi vil godt selv det kan de bare ikke forstå..

Der er da ingen der siger man ska ha en barnevogn, har i hvert fald ikke læst den lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.