Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Kamulla

Dinna88 skriver:

Stort tillykke!
jeg blev student sidste år - STX - og der overvejede jeg den sorte hue af den årsag, at det er den originale, så at sige. Jeg valgte dog den røde fordi jeg fik en del kritik for at ville have den sorte. Der blev set skævt på det fordi den, på mit gym var, egentlig var til dem med 5 A-niveau fag. Hvilket for mig er komplet ligegyldigt Men jeg endte jo så med den røde. Og "reglerne på skolerne" er jo ligegyldigt - det er eleven selv der bestiller, betaler og henterh huen jo; skolen har INTET med det at gøre

syntes bare den sorte var federe... også at det er den oprindelige hue hehe.. jeg skal også altid gå imod mængden.. men puha man bliver liiiidt træt af at forklare om og om igen om hvad den sorte hue står for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Der er altså ingen ordninger - man bestemmer selv som elev, men nogle skoler har måske visse traditioner 

Jo alle gymnasier kører jo efter en studieordning, som skal følges og der er visse krav, men da jeg gik i gymnasiet så strukturen helt anderledes ud

Anmeld

27. juni 2012

Kamulla

Baagøe skriver:

Jo alle gymnasier kører jo efter en studieordning, som skal følges og der er visse krav, men da jeg gik i gymnasiet så strukturen helt anderledes ud

er ikke helt med på hvad i snakker om

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

er ikke helt med på hvad i snakker om

Jo altså, da jeg gik i gymnasiet var det sproglig og matematisk linje. Nu er strukturen lavet helt om, så man ikke længere deler op således

Anmeld

27. juni 2012

Kamulla

Baagøe skriver:

Jo altså, da jeg gik i gymnasiet var det sproglig og matematisk linje. Nu er strukturen lavet helt om, så man ikke længere deler op således

nårh.. ja det er korrekt..