Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

pemiro

Kamulla skriver:

Så laver jeg en tråd for studenterne (nægter at tro jeg er den eneste )

blev student idag, men et 7 tal i Filosofi... havde VIRKELIG ikke troet at jeg kunne bestå denne eksamen.. det var den værste af dem alle.. og så fik jeg sku 7 en lettelse...

Sønnen kom og gav mig huen på, og overleverede en flot tegning, og så var min mor + 2 veninder dukket op med asti og smukke blomster 

Mange mange gange tillykke, uh det føles godt, gør det ikke?

Jeg vil også være med til at prale
Blev student igår med et 10tal i ks (historie, samfundsfag og religion) om mellemøsten - jeg satsede bare på fire, så jeg gik helt i chok da de sagde 10
Jeg er så stolt af mig selv, fordi min lille søn kom til verden for 11 dage siden, så der har været rigeligt at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Stort tillykke med det

Anmeld

26. juni 2012

Kamulla

pemiro skriver:

Mange mange gange tillykke, uh det føles godt, gør det ikke?

Jeg vil også være med til at prale
Blev student igår med et 10tal i ks (historie, samfundsfag og religion) om mellemøsten - jeg satsede bare på fire, så jeg gik helt i chok da de sagde 10
Jeg er så stolt af mig selv, fordi min lille søn kom til verden for 11 dage siden, så der har været rigeligt at se til

det føltes SKØØØNTTTT... og stort tillykke med dit flotte 10 tal.. især som nybagt mor.. det sku imponerende 

Anmeld

26. juni 2012

Kamulla

AnnaKJ skriver:

Idag hedder det 5 fag på A-niveau eller til den klassisk sproglige, Latin A og Græsk A
Har en veninde der fik den sidste år, da hun havde gennemført 5 fag på A-niveau

nej det gør det altså ikke det hedder stadig 3 + man har gennemsnit over landsgennemsnittet... ihvertfald på HF