AnnaKJ skriver:
Det var da trist du ser det som et "angreb" på dine evner, for det er overhovedet ikke det jeg snakker om. Nu aner jeg ikke noget om hvor mange fag du selv har haft på A-niveau, så jeg kan jo af gode grunde ikke stille spørgsmålstegn og har ikke nogen grund til at tro at du ikke skulle bære din med stolthed.
Jeg har bare selv forhørt mig omkring det og der blev sagt 5 fag. Og derfor viderebragte jeg bare en information jeg går ud fra er rigtig når den kommer fra en der ved noget om det.
jeg tager det skam ikke som et angreb.. men hvis du søger om regler om den sorte studenterhue finder du svar.. har bare fået afvide at jeg ikke har "ret" til den hue, og den har jeg da mere end ret til.. for de eneste der laver de regler om huen er studenter selv 
hapset fra nyhederne.tv2.dk
Den sorte studenterhue blev indført i Danmark i 1850 som den første studenterhue. I dag er den mere sjælden, men alle kan bestille den. Dog har traditionen lydt at det var klassisksproglige studenter med latin og græsk, der fik sort hue. I dag fører flere gymnasier en tradition, hvor studenter med mange fag på A-niveau får en sort hue på hovedet.
Jeg gik på VUC, der hed reglen at man skulle have over landsgennemsnittet eller 3 A fag
jeg opfylder begge.. så det er bare det jeg forklarer
angriber bestemt ikke..
Anmeld