Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Og derudover delte vi stadig op på den måde, der er bare flere linjer i dag. Jeg kommer fra en sproglig linje!  Og det var så fordi jeg havde dansk, engelsk og spansk A  Min veninde kom fra en samfundsfaglig linje, fordi hun i stedet for det sidste A fag i sprog havde Samf A

Klasserne er delt op efter dem. Og så, på mit gym, var der een blandet klasse, og det var min. Vi var både samfundsfaglige, musikere og sproglige, så vi havde en del timer med andre hold også. De musikalske kunne så, nu vi er inde på huerne, få et G-nøgle på huen foran 

Ja, og det er jo netop forskellen fra dengang og nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Og derudover delte vi stadig op på den måde, der er bare flere linjer i dag. Jeg kommer fra en sproglig linje!  Og det var så fordi jeg havde dansk, engelsk og spansk A  Min veninde kom fra en samfundsfaglig linje, fordi hun i stedet for det sidste A fag i sprog havde Samf A

Klasserne er delt op efter dem. Og så, på mit gym, var der een blandet klasse, og det var min. Vi var både samfundsfaglige, musikere og sproglige, så vi havde en del timer med andre hold også. De musikalske kunne så, nu vi er inde på huerne, få et G-nøgle på huen foran 

Anmeld

28. juni 2012

Tanjadamgaard

Kamulla skriver:

Så laver jeg en tråd for studenterne (nægter at tro jeg er den eneste )

blev student idag, men et 7 tal i Filosofi... havde VIRKELIG ikke troet at jeg kunne bestå denne eksamen.. det var den værste af dem alle.. og så fik jeg sku 7 en lettelse...

Sønnen kom og gav mig huen på, og overleverede en flot tegning, og så var min mor + 2 veninder dukket op med asti og smukke blomster 

Sådan hvor er du god , stort stort tillykke. - jeg har selv lige færdiggjort en fagpakke på VUC, så nu er jeg klar til at læse til sygeplejerske 

Anmeld

28. juni 2012

Dinna88

Baagøe skriver:

jææææpper dæpper, så er vi enige

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

jææææpper dæpper, så er vi enige

Hi hi

Anmeld

28. juni 2012

hende-nanna

Kamulla skriver:

Så laver jeg en tråd for studenterne (nægter at tro jeg er den eneste )

blev student idag, men et 7 tal i Filosofi... havde VIRKELIG ikke troet at jeg kunne bestå denne eksamen.. det var den værste af dem alle.. og så fik jeg sku 7 en lettelse...

Sønnen kom og gav mig huen på, og overleverede en flot tegning, og så var min mor + 2 veninder dukket op med asti og smukke blomster 

Stort tillykke med det - og fedt med en sort hue! 

Kan læse mig til at der er flere regler, men på min skole hedder det altså også 5+ A-fag for en sort hue. Så tror det kommer an på hvilken gymnasial uddannelse du tager - dermed ikke sagt du ikke har fortjent den, for ud fra hvad jeg kan læse mig til, lyder det til at du har det! 

Jeg må desværre vente to år før jeg kan få min, men ved da at der allerede nu er et 7-tal i samfundsfag, et 12-tal i komm/it, samt et 12-tal i SO på mit eksamensbevis! 

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Kamulla skriver:

syntes bare den sorte var federe... også at det er den oprindelige hue hehe.. jeg skal også altid gå imod mængden.. men puha man bliver liiiidt træt af at forklare om og om igen om hvad den sorte hue står for  

Hihi, jeg valgte også en sort hue. Og jeg gik kun HG, hvor mange ikke synes man skal have hue... Dem om det! Jeg var glad for min. Har planer om en HF/STX nu, og der bliver huen nok også sort. Den er flottest, så derfor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.