Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Og derudover delte vi stadig op på den måde, der er bare flere linjer i dag. Jeg kommer fra en sproglig linje!  Og det var så fordi jeg havde dansk, engelsk og spansk A  Min veninde kom fra en samfundsfaglig linje, fordi hun i stedet for det sidste A fag i sprog havde Samf A

Klasserne er delt op efter dem. Og så, på mit gym, var der een blandet klasse, og det var min. Vi var både samfundsfaglige, musikere og sproglige, så vi havde en del timer med andre hold også. De musikalske kunne så, nu vi er inde på huerne, få et G-nøgle på huen foran 

Ja, og det er jo netop forskellen fra dengang og nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Pige2009

Dinna88 skriver:

Og derudover delte vi stadig op på den måde, der er bare flere linjer i dag. Jeg kommer fra en sproglig linje!  Og det var så fordi jeg havde dansk, engelsk og spansk A  Min veninde kom fra en samfundsfaglig linje, fordi hun i stedet for det sidste A fag i sprog havde Samf A

Klasserne er delt op efter dem. Og så, på mit gym, var der een blandet klasse, og det var min. Vi var både samfundsfaglige, musikere og sproglige, så vi havde en del timer med andre hold også. De musikalske kunne så, nu vi er inde på huerne, få et G-nøgle på huen foran 

Anmeld

28. juni 2012

Tanjadamgaard

Kamulla skriver:

Så laver jeg en tråd for studenterne (nægter at tro jeg er den eneste )

blev student idag, men et 7 tal i Filosofi... havde VIRKELIG ikke troet at jeg kunne bestå denne eksamen.. det var den værste af dem alle.. og så fik jeg sku 7 en lettelse...

Sønnen kom og gav mig huen på, og overleverede en flot tegning, og så var min mor + 2 veninder dukket op med asti og smukke blomster