Jeg er student!!! (studenter prale tråden )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Kamulla

Laura. skriver:

Det er da kun godt.. så bliver den på hovedet... Men mon ikke du kan holde det ud i de dage du skal gå med den.. hm... kan ikke engang huske hvor lang tid det er ?

hehe aner ikke hvor mange dage men jo.. den ryger bare af når jeg er hjemme ellers får jeg ondt i kryderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Laura.

Kamulla skriver:

hehe aner ikke hvor mange dage men jo.. den ryger bare af når jeg er hjemme ellers får jeg ondt i kryderen

Hihi... du skal heller ikke gå og få hovedpine af den, det ville jo være lidt træls.. men den klær` dig jo ! Jeg tror jeg gik med min en 4-5 dage..

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

hehe nej.. original snterhuen er sort som min... så jeg er bare gået tilbage til originalen.. ahr den fordi mine karakterer er over landsgennemsnittet og jeg har nogle fag på høj niveau

Ok. På gymnasiet kunne man også bestille den, hvis man havde 3 højniveau fag på A-niveau

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

hehe nej.. original snterhuen er sort som min... så jeg er bare gået tilbage til originalen.. ahr den fordi mine karakterer er over landsgennemsnittet og jeg har nogle fag på høj niveau

Ok. På gymnasiet kunne man også bestille den, hvis man havde 3 højniveau fag på A-niveau

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

Anmeld

25. juni 2012

twinny

stort tillykke. Fine billeder.

Anmeld

26. juni 2012

Solstrålebørn

Stort tillykke...

Anmeld

26. juni 2012

Dinsen

Stort tillykke, og hvilke fantastiske billeder

Anmeld

26. juni 2012

AnnaK89

Baagøe skriver:

Idag hedder det 5 fag på A-niveau eller til den klassisk sproglige, Latin A og Græsk A
Har en veninde der fik den sidste år, da hun havde gennemført 5 fag på A-niveau

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.