Ja så skulle det også ske 3.gang :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

tarkoflen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med gode råd, men jeg ville ikke gå uden at sende dig et stort

Der skal nok komme en baby til jer! Jeg for at du hurtigt kan komme til udredning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

sarahjylland

lillemusen10 skriver:

Skrev denne update sidste uge https://www.baby.dk/debat/180001pi1/graviditet/endnu-en-daarlig-update.aspx#GoToMessage

HCG steg jo ikke tilfredsstillende og skulle til ny scanning på torsdag d. 28. juni.

I dag er jeg begyndt at bløde, så torsdag håber vi at vi kan få svar på, hvad der videre skal ske med os. Det er nu 3. spontane abort i træk, vi har ingen børn i forvejen. Er unge og raske så vidt vi ved.

Vi håber vi hurtigt kan komme videre til udredning, for hvor er det frustrerende og belastende at det ikke lykkes.

Min kæreste tager jeg med på torsdag, måske han er bedre til at få spurgt ind med nogle af alle de spørgsmål som byder sig, jeg plejer bare at være fuldstændig mut og chokeret, når jeg har været afsted alene.

Nogle der har erfaring med, hvor lang tid der går før man bliver henvist efter 3. abort?? Kommer sommeren i vejen? Skal man vente med at blive gravid, til man har været til samtale? Vi bliver formentlig henvist til OUH, andre der er i udredning der?

Håber på lidt svar på nogle af alle mine spørgsmål, og gerne også lidt solstrålehistorier fra par der har været i udredning med godt resultat!

Jeg var igennem 3 stk SA men er gravid igen nu og har få dage til termin og det var efter udredningen....

Anmeld

26. juni 2012

Mulle73

Jeg har aborteret 8 gange ialt (3MA, 5 SA). Jeg blev undersøgt efter den 4. abort, men man fandt ikke nogen grund.

Vi kom så til gynækolog som ufrivilligt barnløse og var gennem 4 mislykkede IUI-h. Derefter til fertilitetsklinikken i Skive, hvor vi fik vores søn gennem 1. IVF.

Jeg har ikke nogle præcise råd til dig, andet end at du selv skal være opsøgende.

Held og lykke!

Anmeld

27. juni 2012

bøllefrøenbodil

Jeg har selv lige tabt i dag for 3. gang siden januar - første gang i uge 9, i marts i uge 7 og i dag i uge 6. Så jeg forstår virkelig hvad, du går igennem. Hvor er du fra i landet? Jeg fik af vide på sygehuset i dag, at de ikke vil lave udredning før 4 abort, men håber på, at min læge mandag har en anden mening.

Men det er god nok hårdt, at man ikke ved hvorfor. Jeg har svært ved at tro, at det vitterligt bare er tilfældigt, som de siger, det er.

* Sarahjylland - Tillykke med at I havde held med det :-)  Hvad sagde din udredning? Og hvad undersøgte de konkret?

Anmeld

27. juni 2012

lillemusen10

bøllefrøenbodil skriver:

Jeg har selv lige tabt i dag for 3. gang siden januar - første gang i uge 9, i marts i uge 7 og i dag i uge 6. Så jeg forstår virkelig hvad, du går igennem. Hvor er du fra i landet? Jeg fik af vide på sygehuset i dag, at de ikke vil lave udredning før 4 abort, men håber på, at min læge mandag har en anden mening.

Men det er god nok hårdt, at man ikke ved hvorfor. Jeg har svært ved at tro, at det vitterligt bare er tilfældigt, som de siger, det er.

* Sarahjylland - Tillykke med at I havde held med det :-)  Hvad sagde din udredning? Og hvad undersøgte de konkret?

Tak for dit svar. Selvom det er en ringe trøst er det nu alligevel rart at vide, at der er andre i samme båd. 

Jeg bor i region Syddanmark, nær Vejle. Min gyn har nævnt henvisning efter 3. Abort så håber virkelig han holder sit ord. Jeg tager kæresten med i morgen, så han også kan presse lidt på. 

Alle tre gange er graviditeten gået til i 5+ og jeg har udstødt det 2-3 uger senere. Er blevet scanner x mange, derfor jeg ved det. 

Håber på udredning og baby til os begge to

Anmeld

4. juli 2012

bøllefrøenbodil

Ja, det er det!

Vi fik heldigvis en henvisning til udredning i mandags - og hun sagde, at det måske kunne være hormoner, der manglede. Især fordi vi jo tydeligvis ikke havde problemer med at blive gravide. Men det finder vi jo så forhåbentlig ud af!

Så nu venter vi bare på en indkaldelse efter ferien :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.