Skrev denne update sidste uge https://www.baby.dk/debat/180001pi1/graviditet/endnu-en-daarlig-update.aspx#GoToMessage
HCG steg jo ikke tilfredsstillende og skulle til ny scanning på torsdag d. 28. juni.
I dag er jeg begyndt at bløde, så torsdag håber vi at vi kan få svar på, hvad der videre skal ske med os. Det er nu 3. spontane abort i træk, vi har ingen børn i forvejen. Er unge og raske så vidt vi ved.
Vi håber vi hurtigt kan komme videre til udredning, for hvor er det frustrerende og belastende at det ikke lykkes.
Min kæreste tager jeg med på torsdag, måske han er bedre til at få spurgt ind med nogle af alle de spørgsmål som byder sig, jeg plejer bare at være fuldstændig mut og chokeret, når jeg har været afsted alene.
Nogle der har erfaring med, hvor lang tid der går før man bliver henvist efter 3. abort?? Kommer sommeren i vejen? Skal man vente med at blive gravid, til man har været til samtale? Vi bliver formentlig henvist til OUH, andre der er i udredning der?
Håber på lidt svar på nogle af alle mine spørgsmål, og gerne også lidt solstrålehistorier fra par der har været i udredning med godt resultat!
Anmeld