Ja så skulle det også ske 3.gang :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.747 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

lillemusen10

Skrev denne update sidste uge https://www.baby.dk/debat/180001pi1/graviditet/endnu-en-daarlig-update.aspx#GoToMessage

HCG steg jo ikke tilfredsstillende og skulle til ny scanning på torsdag d. 28. juni.

I dag er jeg begyndt at bløde, så torsdag håber vi at vi kan få svar på, hvad der videre skal ske med os. Det er nu 3. spontane abort i træk, vi har ingen børn i forvejen. Er unge og raske så vidt vi ved.

Vi håber vi hurtigt kan komme videre til udredning, for hvor er det frustrerende og belastende at det ikke lykkes.

Min kæreste tager jeg med på torsdag, måske han er bedre til at få spurgt ind med nogle af alle de spørgsmål som byder sig, jeg plejer bare at være fuldstændig mut og chokeret, når jeg har været afsted alene.

Nogle der har erfaring med, hvor lang tid der går før man bliver henvist efter 3. abort?? Kommer sommeren i vejen? Skal man vente med at blive gravid, til man har været til samtale? Vi bliver formentlig henvist til OUH, andre der er i udredning der?

Håber på lidt svar på nogle af alle mine spørgsmål, og gerne også lidt solstrålehistorier fra par der har været i udredning med godt resultat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

lillemusen10

Ingen der har oplevet lignende? Eller kan hjælpe med svar på mine spørgsmål?

Anmeld

25. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Har endnu ikke erfaring med 3. abort og systemet derfra (og håber ejg heller ikke jeg får!!)

Men vil blot give et kram og sige jeg er ked af det på jeres vegne..

Anmeld

25. juni 2012

MIWULA

Ved ingen ting om det men ville ikk gå uden at give et

Anmeld

25. juni 2012

Line8700

Først kan slet ikke forstille mig hvor ondt det måske gøre.

Men synes at jeg har læst flere gange, herinde, at efter 3. abort, bliver man sendt videre i systemet. Om det er rigtig ved jeg desværre ikke.

Men ønsker jer alt held og lykke fremover!

Anmeld

25. juni 2012

AnnicaMozart

Puha en omgang du har været igennem, kan slet ikke forstille mig hvor ondt det må gøre, men jeg ved, at på den ene eller den anden måde skal det nok lykkes for dig!  1000  til dig, og held og lykke med det hele. ! Det skal nok lykkes for jer, der er en kæmpe drøm, der helt sikkert nok skal gå i opfygelse! <3  Du fortjener ihvertald ikke andet da. <3

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

lillemusen10 skriver:

Skrev denne update sidste uge https://www.baby.dk/debat/180001pi1/graviditet/endnu-en-daarlig-update.aspx#GoToMessage

HCG steg jo ikke tilfredsstillende og skulle til ny scanning på torsdag d. 28. juni.

I dag er jeg begyndt at bløde, så torsdag håber vi at vi kan få svar på, hvad der videre skal ske med os. Det er nu 3. spontane abort i træk, vi har ingen børn i forvejen. Er unge og raske så vidt vi ved.

Vi håber vi hurtigt kan komme videre til udredning, for hvor er det frustrerende og belastende at det ikke lykkes.

Min kæreste tager jeg med på torsdag, måske han er bedre til at få spurgt ind med nogle af alle de spørgsmål som byder sig, jeg plejer bare at være fuldstændig mut og chokeret, når jeg har været afsted alene.

Nogle der har erfaring med, hvor lang tid der går før man bliver henvist efter 3. abort?? Kommer sommeren i vejen? Skal man vente med at blive gravid, til man har været til samtale? Vi bliver formentlig henvist til OUH, andre der er i udredning der?

Håber på lidt svar på nogle af alle mine spørgsmål, og gerne også lidt solstrålehistorier fra par der har været i udredning med godt resultat!

Kan ikke svare dig på dine spørgsmål, men ville ikke hoppe af tråden uden et kæmpe til dig.

Sikke du har fortjent noget medvind.

Anmeld

25. juni 2012

DKTiha

ked af at du skal opleve dette stort kram ihvertfald..

nu har jeg selv haft 7 aborter og jeg er endnu ikke blevet sendt til en gyn/udredning.. det eneste jeg har fået lavet er blodprøve for at se om jeg har pco.. og det har jeg ikke...
men efter 3 gang bliver man som regel udredt og testet for at se om der er noget galt... nogen er heldige at have en god læge som forstår en, og andre kan have en læge ligesom mig, der ikke gider sende mig videre :/

Anmeld

25. juni 2012

SS82

Jeg ved ingen ting om det men du skal bestemt ha et kæmpe 

Anmeld

25. juni 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Din stakkel! .. .. Du skal SELV SØGE LÆGE ! Og sige du har et problem  med Aborter og bede om at blive udredt. Derfra vil lægen sende dig til gynækolog hvor der godt kan være en ventetid på omkring ½ år for første samtale. 

Så vil gyn begynde at finde ud af hvad i skal starte med at gøre og hvordan du skal udredes. 

Ved ikke noget med OUH. 

Jeg fik taget blodprøver som det første og kæresten det samme. Han fik taget en sædprøve.. og i vores tilfælde var vejen frem : Jeg sku Tabe mig, og når jeg så blev gravid fik jeg 1 lille pille som kan fåes i håndkøb som har gjort underværker. Er i al fald 23+4 idag.

Der er håb forude.. 

Du er Velkommen til at skrive et PB, jeg har selv mistet 5 gange så jeg ved hvad det handler om, og hvordan du har det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.