Endnu en dårlig update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

lillemusen10

Hvorfor er det jeg kun har fået dårlige nyheder hver eneste gang jeg har været til scanningdeller har fået taget blodprøver. Har mistet to gange og er nu nok godt på vej til 3. Gang. 

Scanningen i tirsdags viste kun en fostersæk på 10-11 mm og man kunne skimte blommesækken. Det skulle jeg have været ca. 6+2-3 stykker. Fik så taget hcg tirsdag som lå på 3272 og efter 48 timer er det kun steget til 4190. Andre der har oplevet det samme hvor det endte med et barn, eller skal jeg lige som de sidste gange indstille mig på en SA? Lægen vil ikke se mig før om 1uge til endnu en scanning. Det her er ulideligt og jeg har faktisk lidt ondt afmidt selv. Jeg er træt, går hele tiden spekulerer og har intet overskud når jeg er på arbejde. Brød også bare sammen i gråd i dag på jobbet. Det er bare så hårdt at det er skuffelse efter skuffelse og aldrig positive svar, jeg giver snart op.

Hilsen den bekymrede og ulykkelige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Troldemommi

puhhaa kan godt forstå det er hårdt, jeg har ikke så meget forstand på de forskellige tal og prøver du nævner men jeg vil sende dig et stort knus og krydse mine fingre for at i snart bliver velsignet med en lille babay

Monica

Anmeld

21. juni 2012

Camilla30

Åh nej dog, det er dog forfærdeligt, jeg føler med dig og håber det bedste for dig og lille spire!

Anmeld

21. juni 2012

Camillos

lillemusen10 skriver:

Hvorfor er det jeg kun har fået dårlige nyheder hver eneste gang jeg har været til scanningdeller har fået taget blodprøver. Har mistet to gange og er nu nok godt på vej til 3. Gang. 

Scanningen i tirsdags viste kun en fostersæk på 10-11 mm og man kunne skimte blommesækken. Det skulle jeg have været ca. 6+2-3 stykker. Fik så taget hcg tirsdag som lå på 3272 og efter 48 timer er det kun steget til 4190. Andre der har oplevet det samme hvor det endte med et barn, eller skal jeg lige som de sidste gange indstille mig på en SA? Lægen vil ikke se mig før om 1uge til endnu en scanning. Det her er ulideligt og jeg har faktisk lidt ondt afmidt selv. Jeg er træt, går hele tiden spekulerer og har intet overskud når jeg er på arbejde. Brød også bare sammen i gråd i dag på jobbet. Det er bare så hårdt at det er skuffelse efter skuffelse og aldrig positive svar, jeg giver snart op.

Hilsen den bekymrede og ulykkelige....

Årh din stakkel .. ?  

Har ondt af dig søde! .... har ikke oplevet tallene før.. men har heller aldrig fået dem afvide... ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.