Ja så skulle det også ske 3.gang :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

lillemusen10

Frk-Lotusblomst skriver:

Har endnu ikke erfaring med 3. abort og systemet derfra (og håber ejg heller ikke jeg får!!)

Men vil blot give et kram og sige jeg er ked af det på jeres vegne..

Tusind tak. Lige nu prøver jeg bare at holde modet oppe, og forhåbentlig snart komme lidt ovenpå igen. Det er lidt deprimerende det her.

Men mon ikke der nok skal blive en baby til os en dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

lillemusen10

MIWULA skriver:

Ved ingen ting om det men ville ikk gå uden at give et

Tak ven

Anmeld

26. juni 2012

lillemusen10

Line8700 skriver:

Først kan slet ikke forstille mig hvor ondt det måske gøre.

Men synes at jeg har læst flere gange, herinde, at efter 3. abort, bliver man sendt videre i systemet. Om det er rigtig ved jeg desværre ikke.

Men ønsker jer alt held og lykke fremover!

Er blevet lovet henvisning efter 3. gang af min gyn (hvor jeg er blevet fulgt pga. de sidste aborter) Så håber han holder sit ord. Det finder jeg ud af torsdag.Håber håber håber... måske det kan give lidt tryghed og ro at vide, at vi nu kan få hjælp

Anmeld

26. juni 2012

lillemusen10

AnnicaMozart skriver:

Puha en omgang du har været igennem, kan slet ikke forstille mig hvor ondt det må gøre, men jeg ved, at på den ene eller den anden måde skal det nok lykkes for dig!  1000  til dig, og held og lykke med det hele. ! Det skal nok lykkes for jer, der er en kæmpe drøm, der helt sikkert nok skal gå i opfygelse! <3  Du fortjener ihvertald ikke andet da. <3

Tusind tak for det. Jeg håber også jeg kommer til at opleve at fuldføre en graviditet og blive mor, det er helt sikkert mit allerstørste ønske. Det virker uopnåeligt lige nu, men håber det så inderligt.

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Kan desværre ikke hjælpe dig...

MEN jeg ville ikke gå igen uden en KRAMMER

Anmeld

26. juni 2012

lillemusen10

Frk. Himmelblå skriver:

Kan ikke svare dig på dine spørgsmål, men ville ikke hoppe af tråden uden et kæmpe til dig.

Sikke du har fortjent noget medvind.

Tak, håber al jeres støtte herinde giver lidt medvind. Psykisk betyder det i hvert fald alt, at jeg har nogle herinde at dele mine tanker med!

Anmeld

26. juni 2012

lillemusen10

DKTiha skriver:

ked af at du skal opleve dette stort kram ihvertfald..

nu har jeg selv haft 7 aborter og jeg er endnu ikke blevet sendt til en gyn/udredning.. det eneste jeg har fået lavet er blodprøve for at se om jeg har pco.. og det har jeg ikke...
men efter 3 gang bliver man som regel udredt og testet for at se om der er noget galt... nogen er heldige at have en god læge som forstår en, og andre kan have en læge ligesom mig, der ikke gider sende mig videre :/

Ked af at høre, at du har været igennem det så mange gange, det er bare ikke sjovt.

Skal du ikke have dig en ny læge? Som kan henvise dig til hjælp? knus

Anmeld

26. juni 2012

lillemusen10

Camillos skriver:

Din stakkel! .. .. Du skal SELV SØGE LÆGE ! Og sige du har et problem  med Aborter og bede om at blive udredt. Derfra vil lægen sende dig til gynækolog hvor der godt kan være en ventetid på omkring ½ år for første samtale. 

Så vil gyn begynde at finde ud af hvad i skal starte med at gøre og hvordan du skal udredes. 

Ved ikke noget med OUH. 

Jeg fik taget blodprøver som det første og kæresten det samme. Han fik taget en sædprøve.. og i vores tilfælde var vejen frem : Jeg sku Tabe mig, og når jeg så blev gravid fik jeg 1 lille pille som kan fåes i håndkøb som har gjort underværker. Er i al fald 23+4 idag.

Der er håb forude.. 

Du er Velkommen til at skrive et PB, jeg har selv mistet 5 gange så jeg ved hvad det handler om, og hvordan du har det.. 

Jeg bliver allerede nu fulgt ved gynækolog og er blevet det igennem alle 3 graviditeter. Så håber han kan henvise mig videre til udredning.

Det er så vidt jeg forstår, bare ikke altid der findes en årsag til gentagne aborter, men det håber jeg der gør i mit tilfælde, så jeg kan få hjælp. Det er på samme tidspunkt i hver graviditet det går galt.

Godt at det gik godt for jer!

Anmeld

26. juni 2012

Frk-Lotusblomst

lillemusen10 skriver:

Tusind tak. Lige nu prøver jeg bare at holde modet oppe, og forhåbentlig snart komme lidt ovenpå igen. Det er lidt deprimerende det her.

Men mon ikke der nok skal blive en baby til os en dag?

Det kan ejg godt forstå.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg mister 3. gang. :/

Selvfølgelig kommer der en baby til jer en dag.

Anmeld

26. juni 2012

Troldemommi

jeg har ikke en ide om hvad der skal gøres men jeg vil sende dig en knuser og krydse fingre for at i snart får en lille baby :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.