Ferie hos bedsteforældrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Mamalou

xoxotasha skriver:

Det er også længe. Men hun har set sin farmor ofte da jeg boede i Århus indtil for 1½ måned siden.  Jeg var bare ret ensom da jeg ingen omgangskreds havde der. Så valgte at flytte.

Jeg vil overveje det lidt igen.

Nu kender jeg ikke til din situation, om du kunne have brug for lidt luft i et par dage. Der kan jo være helt andre forhold i din situation, der taler for at din lille guldklump skal på sommerferie. Samtidig er du vel heller ikke længere væk end du skal hente hende, hvis hun bliver helt ulykkelig? Det handler om din mavefornemmelse, for giver den dig ikke ret i, at din datter skal være hos bedstemor i et par dage, så vil du jo heller ikke nyde friheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

TNBC

xoxotasha skriver:

Tusind tak for svar

Har nu aftale at vi kommer Mandag og jeg tager hjem om aftenen. Og så henter jeg onsdag formiddag med mindre der bliver noget

selv tak. 

og god løsning I er kommet på

Anmeld

24. juni 2012

Mettefpigen

Lukas er 9 måneder og han blir passet ca 1 gang om måneden i 2-3 dage hos min far... Det har aldrig været et problem og lukas hygger sig rigtig meget dernede... :-) jeg synes ikk det er et problem hvis det er nogle som Gun ser jævnligt og har det godt med :-) og hvis du kan undvære hende så længe ;-)

Anmeld

25. juni 2012

Zelinasmor

Tak for alle jeres svar.

Jeg har besluttet at aflevere min datter hos bedsteforældrene mandag formiddag og selv være der indtil om aftenen. Herefter tager jeg hjem, og så henter jeg hende igen onsdag formiddag

Anmeld

25. juni 2012

Christine

Maja_4000 skriver:

Caroline er 1½ år og har endnu ikke sovet ude , så jeg vil selvfølgelig synes at det er for lang tid

Vi følger Lola Jensens råd med 1 år = 1 overnatning , 2 år = 2 overnatninger osv.

Men hvis du kan undvære hende , og mormor har mod på det , så kan I da gøre ligesom I vil Det er jo jer der kender barnet , ikke os herinde (:

Den er jeg med på. Jeg synes 3-4 dage er MEGET lang tid for en baby.

Anmeld

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

xoxotasha skriver:

Hvorfor kun 1 overnatning?

Tror der vil være et savn efter mor. Og jeg ville ikke have det godt med flere overnatninger... ( altså hvis det var min datter )

Anmeld

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

Mettefpigen skriver:

Lukas er 9 måneder og han blir passet ca 1 gang om måneden i 2-3 dage hos min far... Det har aldrig været et problem og lukas hygger sig rigtig meget dernede... :-) jeg synes ikk det er et problem hvis det er nogle som Gun ser jævnligt og har det godt med :-) og hvis du kan undvære hende så længe ;-)

kom til at se dit svar.. Bliver dit barn passet hver måned i 2-3 dage?

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Mor-til-asta-09 skriver:

kom til at se dit svar.. Bliver dit barn passet hver måned i 2-3 dage?

Ja hos faderen...

MEN vil dog ikke sige at en forældre "passer" sit barn... *S* Men er sammen med sit barn *S*

Anmeld

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

MorDk skriver:

Ja hos faderen...

MEN vil dog ikke sige at en forældre "passer" sit barn... *S* Men er sammen med sit barn *S*

Det er fordi der står hos min far og ikke sin far derfor jeg misforstod den..

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Mor-til-asta-09 skriver:

Det er fordi der står hos min far og ikke sin far derfor jeg misforstod den..

Ahhhr jeg læste det som sin far....

Hmm... nåååhr det er hendes far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.