Ferie hos bedsteforældrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

MorDk skriver:

Ahhhr jeg læste det som sin far....

Hmm... nåååhr det er hendes far!

ja præcis... er det jeg ikke forstår.. for det synes jeg virker som meget men er nok bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

LR85

xoxotasha skriver:

Hejsa

Min datter på 7 måneder, skal selvfølgelig se sine bedsteforældre ind imellem. Problemet er bare at de bor i Århus og hun bor her hos mig i Esbjerg. Så vi har sjældent mulighed for bare liiige at tage en tur forbi.

Hendes bedstemor har så i dag spurgt om hun ikke må få min datter på besøg i nogle dage (3-4 dage) her i sommerferien.

Hun har før haft hende nogle timer og med overnatning en enkelt gang. Og det er gået så godt.

Min datter er vandt til andre mennesker og har været det fra starten. Hun er stort set altid glad og med på hvad hun skal.

Jeg ved bare ikke om jeg synes det er for tidligt at være på mini ferie så "længe" når hun ikke er ældre.

Hvad siger i?

jeg ville personligt synes 4 dage var for meget, hvis i ikke er i nærheden.

måske 2 dage.

det kommer også an på hvor godt dit barn kender bedsteforældrene.

Anmeld

25. juni 2012

Mettefpigen

Mor-til-asta-09 skriver:

J

kom til at se dit svar.. Bliver dit barn passet hver måned i 2-3 dage?

Jaa det gør han :-) hvorfor da?

Anmeld

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

Mettefpigen skriver:

Jaa det gør han :-) hvorfor da?

synes bare det lyder af meget hver måned. tror min bliver passet max 2 gange på 2 måneder...

Anmeld

25. juni 2012

Mettefpigen

Mor-til-asta-09 skriver:

J

synes bare det lyder af meget hver måned. tror min bliver passet max 2 gange på 2 måneder...

Jaa den fik også en depression efter min mor blev overfaldet da bassen var 11 dage, så har meget brug for luft engang imellem...

Anmeld

25. juni 2012

Mor-til-asta-09

Mettefpigen skriver:

Jaa den fik også en depression efter min mor blev overfaldet da bassen var 11 dage, så har meget brug for luft engang imellem...

Okay.. studsede bare over dit svar Men vi har jo allesammen forskellige behov, så er absolut ikke fordi jeg ser ned på det eller noget...

Anmeld

25. juni 2012

Mettefpigen

Mor-til-asta-09 skriver:

Okay.. studsede bare over dit svar Men vi har jo allesammen forskellige behov, så er absolut ikke fordi jeg ser ned på det eller noget...

Jaa ville nok heller ikk have gjort det så meget hvis det ikk var for depressionen men med en mand der har natarbejde og samtidig skal sove lidt af dagen så har det bare været rigtig hårdt at stå med ham så meget alene..... Så blev nødt til det.. Men han nyder det, så det er lækkert :-)

Anmeld

25. juni 2012

Loa

Jeg syntes i skal gøre præcis hvad der føles rigtig for jer.

I kan bedst selv vurdere hvad jeres barn kan klare.

Min datter blev selv passet relativt tidligt, og jeg havde ingen problemer med det. (Uh sikke en forfærdelig mor jeg er)

Min datter var og er meget tillidsfuld, og hun er selvfølgelig altid kun blevet passet hos folk hun var glad og tryg ved.

Vi har i hvert fald aldrig oplevet problemer eller negative reaktioner på at hun er blevet passet.

Anmeld

27. juni 2012

modesty

Jeg synes det er ALT for meget. Min dreng er 8 1/2 måned, han er rigtig meget sammen med sine bedsteforældre (mindst en gang om ugen i nogle timer), men jeg ville ikke lade ham overnatte hos dem bare en enkelt nat. Med tommelfingerreglen om 1 nat pr. år uden forældre er det bestemt også alt for meget.

Jeg tror ikke at dit barn får varige traumer eller noget i den stil, men jeg tror absolut heller ikke at det er det bedste for barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.