xoxotasha skriver:
Hejsa 
Min datter på 7 måneder, skal selvfølgelig se sine bedsteforældre ind imellem. Problemet er bare at de bor i Århus og hun bor her hos mig i Esbjerg. Så vi har sjældent mulighed for bare liiige at tage en tur forbi.
Hendes bedstemor har så i dag spurgt om hun ikke må få min datter på besøg i nogle dage (3-4 dage) her i sommerferien.
Hun har før haft hende nogle timer og med overnatning en enkelt gang. Og det er gået så godt.
Min datter er vandt til andre mennesker og har været det fra starten. Hun er stort set altid glad og med på hvad hun skal.
Jeg ved bare ikke om jeg synes det er for tidligt at være på mini ferie så "længe" når hun ikke er ældre.
Hvad siger i? 
ved godt der med garanti er nogen der vil nævne Lola
( jeg er IKKE FAN ) MEN jeg mener altså godt at hun kan sove ude 
vil mene 1-2 er mere passende med hendes alder og når man tænker på at hun før har prøvet at sove uden dig 
dernæst kæmpe 
for at du har prøvet at sove UDEN hende selvom hun ikke er så gammel - det har jeg også med min søn, 1 gang pr mdr sover vi ved mormor og han sover inde hos hende så jeg kan få lidt ekstra søvn og INGEN af os har taget skade af det tværtimod 
Jeg tror som oftest det er os forældre der problematisere tingende 
Anmeld