Bliver jeg gravid nu ? :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Ja jeg gjorde

SHIT !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Steph_Laurits

AalborgPigen skriver:

SHIT !!! 

Var sådan cirka også det jeg tænkte

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Var sådan cirka også det jeg tænkte

Kan jeg godt forstå

Anmeld

23. juni 2012

Loa

Anonym skriver:

Som overskriften siger, bliver jeg gravid nu? 

Min kæreste var selvfølgeli skide lige glad med mig og kom oppe i mig. Vi har lige fået en søn , 3 mdr fortidligt, har ligget på hospitalet i lidt over 2 måneder, og jeg vil ikke være gravid nu  

Ved selvfølgelig godt at det os er "min" skyld.. Men græder meget nu , fordi jeg bange for at blive gravid ... Ingen mulighed for at købe forbrydelse pille :-( 

Og der var hverken mulighed for kondom, p-pille og åbenbart heller ikke fortrydelses pille nu?

Hmm.

Anmeld

23. juni 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Som overskriften siger, bliver jeg gravid nu? 

Min kæreste var selvfølgeli skide lige glad med mig og kom oppe i mig. Vi har lige fået en søn , 3 mdr fortidligt, har ligget på hospitalet i lidt over 2 måneder, og jeg vil ikke være gravid nu  

Ved selvfølgelig godt at det os er "min" skyld.. Men græder meget nu , fordi jeg bange for at blive gravid ... Ingen mulighed for at købe forbrydelse pille :-( 

hvis i er på sygehuset nu med jeres søn, kan i så ikke prøve vagtlægen? Og så ellers svinge ned omkring en operationsstue så kæresten kan få snittet, hans gener skal da vist helst ikke videreføres

Anmeld

24. juni 2012

NessaXenia

Hvorfor gik du overhovedet med til at have ubeskyttet sex når i har eb lille søn på 2 mdr i forvejen?
Du må da vide chancen for at blive gravid er der og desuden syntes jeg det er synd at din 'mand' bare gør sådan mod dig!
Til sidst syntes jeg i burde anskaffe jer nogle kondomer, sådan nogle burde alle mennesker have liggende.. Det synd at "man bare lader det ske og så får man det bare fjernet"..

Anmeld

13. juli 2012

Tanjadamgaard

Kamulla skriver:

øhm.. du kan jo blive gravid om han kommer i dig eller ej... så det sagt... stå af i roskilde er bestemt ikke en sikker løsning hvis man ikke vil blive gravid... 

du kan være blevet det, men det kan også være du ikke er... we dont know

Anmeld

13. juli 2012

JanetBJ

Undskyld, men hvorfor er du sammen med en gut som er så respektløs "bare" at komme i dig, imod din vilje ?.

Du SKAL have fundet en fortrydelsespille, (i større byer er der apoteker som også har åbent i weekenden, feks aalborg)

Og til en anden gang husk kondom eller anden prævention, nu når i ikke ønsker flere børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.