Bliver jeg gravid nu ? :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.830 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, bliver jeg gravid nu? 

Min kæreste var selvfølgeli skide lige glad med mig og kom oppe i mig. Vi har lige fået en søn , 3 mdr fortidligt, har ligget på hospitalet i lidt over 2 måneder, og jeg vil ikke være gravid nu  

Ved selvfølgelig godt at det os er "min" skyld.. Men græder meget nu , fordi jeg bange for at blive gravid ... Ingen mulighed for at købe forbrydelse pille :-( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Aabye

JA du kan godt blive gravid.. Men derfor er det da ikke sikkert du er blevet det.. Ro på.. Og så må du nægte kæresten sex hvis han ikke vil beskytte sig.. 

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

Line - med Bobben skriver:

JA du kan godt blive gravid.. Men derfor er det da ikke sikkert du er blevet det.. Ro på.. Og så må du nægte kæresten sex hvis han ikke vil beskytte sig.. 

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Som overskriften siger, bliver jeg gravid nu? 

Min kæreste var selvfølgeli skide lige glad med mig og kom oppe i mig. Vi har lige fået en søn , 3 mdr fortidligt, har ligget på hospitalet i lidt over 2 måneder, og jeg vil ikke være gravid nu  

Ved selvfølgelig godt at det os er "min" skyld.. Men græder meget nu , fordi jeg bange for at blive gravid ... Ingen mulighed for at købe forbrydelse pille :-( 

Lad os ikke håbe du bliver gravid! Kan du ikke ringe til nogen og sige du har brug for hjælp, til at få en fortrydelses pille ? 

Syntes sku din kæreste er lidt respektløs, at han gør sådan .. Det er bare ikke i orden !

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Lad os ikke håbe du bliver gravid! Kan du ikke ringe til nogen og sige du har brug for hjælp, til at få en fortrydelses pille ? 

Syntes sku din kæreste er lidt respektløs, at han gør sådan .. Det er bare ikke i orden !

Jeg ved ik hvem jeg sku ringe til  

Og ja meget respektløs. Nu siger han "det er ikke noget at blive sur over"

Hvad hvis jeg er blevet gravid, hvor lang tis går der så før man kan teste positiv? Og når jeg så får en abort , kan jeg så ik bli gravid igen? Eller hvordan er det lige

Anmeld

23. juni 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hvad hvis jeg er blevet gravid, hvor lang tis går der så før man kan teste positiv? Og når jeg så får en abort , kan jeg så ik bli gravid igen? Eller hvordan er det lige

efter en abort kan du sagtens risikerer at blive gravid igen. jeres første barn hvor gammel er vedkommende? jeg tænker på om du ammer, eller der ligger en anden årsag bag til at du ikke er på p piller feks ?

og hvis jeg var dig ville jeg nægte ham sex indtil i finder en løsning, for selvom han ikke kommer oppe i dig, kan du sagtens blive gravid ved at "stå af i sidste øjeblik"

Anmeld

23. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Du kan godt blive gravid igen selvom du har fået en abort.. 

Må jeg spørge om hvorfor du IKKE kan tage en fortrydelses pille.. 

Anmeld

23. juni 2012

Kamulla

øhm.. du kan jo blive gravid om han kommer i dig eller ej... så det sagt... stå af i roskilde er bestemt ikke en sikker løsning hvis man ikke vil blive gravid... 

du kan være blevet det, men det kan også være du ikke er... we dont know

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

efter en abort kan du sagtens risikerer at blive gravid igen. jeres første barn hvor gammel er vedkommende? jeg tænker på om du ammer, eller der ligger en anden årsag bag til at du ikke er på p piller feks ?

og hvis jeg var dig ville jeg nægte ham sex indtil i finder en løsning, for selvom han ikke kommer oppe i dig, kan du sagtens blive gravid ved at "stå af i sidste øjeblik"

Vores søn er 2 mdr men havde termin 12 juli.. Har ammet ind til 2-3 uger siden, så har først været oppe og snakke med lægen denne uge og har sÅ først fået mine mini piller igår, derfor jeg ikke har været på noget

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Du kan godt blive gravid igen selvom du har fået en abort.. 

Må jeg spørge om hvorfor du IKKE kan tage en fortrydelses pille.. 

FOrdi der igen mulighed er for at købe en før på mandag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.