Bliver jeg gravid nu ? :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

FOrdi der igen mulighed er for at købe en før på mandag?

Ja okay.. VI har et apotek her der også har åbent lørdag og søndag.. Hmm.. Har du slet ingen apoteker i nærheden der har åbent søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Ja okay.. VI har et apotek her der også har åbent lørdag og søndag.. Hmm.. Har du slet ingen apoteker i nærheden der har åbent søndag?

Nej  

Ved du hvornår man kan teste?

Anmeld

23. juni 2012

Aabye

Anonym skriver:

Nej  

Niks.. Sådan noget har jeg ikke styr på.. måske om 14 dage? 3 uger? Pas.. 

Anyhow så er din kæreste da en røv uden lige!! Han kan godt nok ikke være bekendt ikke at beskytte sig.. :/ Tsk tsk 

Anmeld

23. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Nej  

Hva med at prøve og høre vagtlægen om de sku ske og ha sådan noget??

Anmeld

23. juni 2012

Steph_Laurits

Hvorfor kan du ikke få en fortrydelsespille?

Der er 2 slags, en du kan købe i håndkøb på apoteket som skal tage helst inden 12 timer, men dog senest 72 timer efter ubeskyttet samleje (3 dage).

Den receptpligtige pille forhindrer eller udsætter ægløsningen, og skal tages senest 120 timer (5 dage) efter ubeskyttet samleje.

Så du har da et par dage - og så kan du da roligt få fat i en mandag.

Men lige en anden ting, selvom han ikke skulle være kommet i dig - så om han kommer i dig eller ej kan du blive gravid. Der er præsperm, og det kan lige såvel gøre dig gravid som når han får udløsning. Så til en anden gang, vil du ikke risikere noget - så er det på med gummihætten eller du selv beskytter dig på anden vis

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

Og er der nogen derved noget om mini piller..

Hentede dem igår på apotek. Kan jeg bare begynde at tage en nu? Eller SKAL jeg vente til min mens kommer? Har ingen anelse om hvornår den sku komme 

Anmeld

23. juni 2012

Vial

Hvad med et døgnapotek.

Mandag kan du vist stadig nå en fortrydelsespille.

Kikset kæreste du har - og kikset, du spørger om du kan blive gravid efter en abort. Har du tænkt dig at fortsætte med at ligge krop til sådan et respektløst menneske og så få fjernet, når der er gevinst.

Lyder nok grov, men prøv at se det store billede.

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Hvorfor kan du ikke få en fortrydelsespille?

Der er 2 slags, en du kan købe i håndkøb på apoteket som skal tage helst inden 12 timer, men dog senest 72 timer efter ubeskyttet samleje (3 dage).

Den receptpligtige pille forhindrer eller udsætter ægløsningen, og skal tages senest 120 timer (5 dage) efter ubeskyttet samleje.

Så du har da et par dage - og så kan du da roligt få fat i en mandag.

Men lige en anden ting, selvom han ikke skulle være kommet i dig - så om han kommer i dig eller ej kan du blive gravid. Der er præsperm, og det kan lige såvel gøre dig gravid som når han får udløsning. Så til en anden gang, vil du ikke risikere noget - så er det på med gummihætten eller du selv beskytter dig på anden vis

Mange tak!! 

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg ved ik hvem jeg sku ringe til  

Og ja meget respektløs. Nu siger han "det er ikke noget at blive sur over"

Hvad hvis jeg er blevet gravid, hvor lang tis går der så før man kan teste positiv? Og når jeg så får en abort , kan jeg så ik bli gravid igen? Eller hvordan er det lige

Har du ikke nogle veninder, familie eller sådan ??? 

Eller kan du ikke hente noget selv ???

Det handler ikke om at blive sur, det handler om at det er dybt uansvarligt og egoistisk.. Efter min mening... I er jo ikke klar til et barn mere.. Det duer jo ikke nu!! 

Det sidste ved jeg ikke, andet end at du sagtens kan blive gravid selvom abort.

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Har du ikke nogle veninder, familie eller sådan ??? 

Eller kan du ikke hente noget selv ???

Det handler ikke om at blive sur, det handler om at det er dybt uansvarligt og egoistisk.. Efter min mening... I er jo ikke klar til et barn mere.. Det duer jo ikke nu!! 

Det sidste ved jeg ikke, andet end at du sagtens kan blive gravid selvom abort.

Sådan er han desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.