Et stort projekt.... billedspam.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Dot D

Camillos skriver:

hehe Okay hvor sjovt .. Jamen jeg ville godt låne lidt af din tålmodighed.. og spise nogle af dine kager

tålmodigheden ved jeg ikke om den kan deles, men det kan kagerne jo

der går bare lige nogle uger, inden jeg kan igen.... er lige blevet opereret i skulderen, så det er minus kager og andet arbejde i nogle uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Camillos

Dot D skriver:

tålmodigheden ved jeg ikke om den kan deles, men det kan kagerne jo

der går bare lige nogle uger, inden jeg kan igen.... er lige blevet opereret i skulderen, så det er minus kager og andet arbejde i nogle uger...

øv øv men oven på den opgave du har været på trænger du nok til pause  

Anmeld

3. juli 2012

La´chrissen

Dot D skriver:

Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager...

Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums.

Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort

Og her kommer så lige en bunke billeder

hvor er de fine

Anmeld

3. juli 2012

HopinWishin

SEJT GÅET!!! =)

Anmeld

3. juli 2012

Zafir

Holddaligefest mand...! :-P

Anmeld

3. juli 2012

Dot D

Camillos skriver:

øv øv men oven på den opgave du har været på trænger du nok til pause  

ja, det er faktisk helt godt at holde fri, hi hi... hvis det så bare ikke gjorde så ondt...

Anmeld

3. juli 2012

Dot D

La´chrissen skriver:

hvor er de fine

mange tak...

Anmeld

3. juli 2012

Dot D

HopinWishin skriver:

SEJT GÅET!!! =)

tak skal du have

Anmeld

3. juli 2012

Dot D

Zafir skriver:

Holddaligefest mand...! :-P

ja.... og det gjorde de

Anmeld

3. juli 2012

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager...

Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums.

Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort

Og her kommer så lige en bunke billeder

Hvor er du vild:-)!!! Flot flot flot;-)!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.