Et stort projekt.... billedspam.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.647 visninger
50 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Dot D

Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager...

Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums.

Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort

Og her kommer så lige en bunke billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

morbibi

et stort flot stykke arbejde

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Hold da op, det ser ud til at have været et kæmpe arbejde! Og flot ser de ud - alle kagerne

Jeg har forresten ikke læst om projektet - er fra Mariagerfjord kommune oprindeligt

Anmeld

23. juni 2012

DKTiha

wauw... sikke et flot arbejd !
kæft, jeg havde ikke haft talmodighed til de mini muffins !
men hvor du sej, og hvor ser det lækkert ud - får helt lyst til kage nu

Anmeld

23. juni 2012

Dot D

morbibi skriver:

et stort flot stykke arbejde

Ja, det var et af de større projekter. De fylder godt, selvom de er små, hi hi...

Anmeld

23. juni 2012

Dot D

Fenja09 skriver:

Hold da op, det ser ud til at have været et kæmpe arbejde! Og flot ser de ud - alle kagerne

Jeg har forresten ikke læst om projektet - er fra Mariagerfjord kommune oprindeligt

Mange tak 

Det er alle renseanlæggene i Mariagerfjord kommune, der skal lægges sammen til  ét stort, og det var det, de havde første spadestik på i går... Det kommer til at ligge i Hadsund

Anmeld

23. juni 2012

Dot D

wauw... sikke et flot arbejd !
kæft, jeg havde ikke haft talmodighed til de mini muffins !
men hvor du sej, og hvor ser det lækkert ud - får helt lyst til kage nu

Undskyld, thi hi...

Og mange tak Det var et stort arbejde... Især at lave alle de runde skiver med bogstaver på... 

Det var næsten som at sidde og spille Scrabble, hi hi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2012

Fenja09

Dot D skriver:

Mange tak 

Det er alle renseanlæggene i Mariagerfjord kommune, der skal lægges sammen til  ét stort, og det var det, de havde første spadestik på i går... Det kommer til at ligge i Hadsund

Nå ok - jeg er fra Hadsund  Det lyder da som et relativt stort projekt de så har gang i.

Anmeld

23. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Wow sikke et projekt - og sikke et resultat

Anmeld

23. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er de flotte og hold da op der er mange! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.