Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Nå ok - jeg er fra Hadsund Det lyder da som et relativt stort projekt de så har gang i.
Nå ok - jeg er fra Hadsund Det lyder da som et relativt stort projekt de så har gang i.
Det er stort, til maaaaaaange milioner også.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Wow sikke et projekt - og sikke et resultat
Wow sikke et projekt - og sikke et resultat
Mange tak, ja et støøre projekt, men sjovt at lave
StineW79 skriver: Hvor er de flotte og hold da op der er mange! Vh stine
Hvor er de flotte og hold da op der er mange! Vh stine
Mange tak Stine. Ja, der er 300, så en ordentlig flok
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor er du bare sej !
De ser dælme lækre ud ..
Er du vimmer mand, du har har været på arbejde!! Super godt klaret!!
Hvor lang tid har du brugt på det?
Dot D skriver: Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager... Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums. Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort Og her kommer så lige en bunke billeder
Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager...
Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums.
Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort
Og her kommer så lige en bunke billeder
Eeeeej, de er jo bare SÅ flotte. Kan godt forstå avisen kom!!
Hold da op , det må have taget noget tid
Bøjer mig i støvet, for hold da op et stort projekt :-)
Monica
Hvor fedt
Det ser bare brandgodt ud
AalborgPigen skriver: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ hvor er du bare sej ! De ser dælme lækre ud ..
Tusind tak, søde....
De smagte også godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128