Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GitteNabe skriver: Hej DotD Jeg arbejder hos EnviDan, som skal projektere det nye renseanlæg. Jeg skal lige skrive en nyhed på min hjemmeside om "første spadestik" dagen. Må jeg bruge et af dine billeder dertil? Mvh. Gitte
Hej DotD
Jeg arbejder hos EnviDan, som skal projektere det nye renseanlæg.
Jeg skal lige skrive en nyhed på min hjemmeside om "første spadestik" dagen. Må jeg bruge et af dine billeder dertil?
Mvh. Gitte
Det kan du tro, du må... jeg er nemlig meget stolt af resultatet, så det må gerne vises frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tvillingemor90 skriver: WOOOOOOW !!!! Det er så vildt flot det du laver (mangler smiley der bukker i respekt )
WOOOOOOW !!!! Det er så vildt flot det du laver (mangler smiley der bukker i respekt )
hvor er du sød.... mange tak
Din tålmodighed er stor!! Og hvor blev de fine
Ansemusen skriver: Din tålmodighed er stor!! Og hvor blev de fine
mange tak.... har vist altid haft en god tålmodighed
Dot D skriver: mange tak.... har vist altid haft en god tålmodighed
...hvilket BÅDE er godt, når man laver fondantkager OG når man har børn *griner*
Ansemusen skriver: ...hvilket BÅDE er godt, når man laver fondantkager OG når man har børn *griner*
nemlig
Dot D skriver: Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager... Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums. Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort Og her kommer så lige en bunke billeder
Min mands arbejde skulle have 1. spadestik på nogle nye bygninger. Der skulle være lidt at spise, og der skulle være kage. Da jeg før har lavet kage til dem, spurgte de, om jeg ville lave dem... Det ville jeg gerne. Stort projekt.... 300 mini muffins og to "store" kager...
Det er chokolademuffins med chokostykker pyntet med PSC med Asti. De store kager er red velvet - bare som blue velvet, da det er et vandfirma med en rigtig lækker cream cheese frosting m. fløde den er såååå lækker og blød, mumse mums.
Jeg er enormt stolt og glad for resultatet, det er et af mine yndlingsprojekter indtil videre..... Blev lige extra stolt, da min mand kom fra job i dag. Der havde været én fra Nordjyske avis, og der er et billede i avisen med mine kager. Det er da lidt stort
Og her kommer så lige en bunke billeder
flooot! sikke en tålmodig kvinde du må være..
Camillos skriver: flooot! sikke en tålmodig kvinde du må være..
mange tak.... ja, jeg har altid fået at vide, at jeg er tålmodig
fik faktisk altid at vide til skolesamtalerne, at jeg var tålmodig, og derfor mente flere af mine lærere, at jeg skulle være lærer, hmmmm... og nu læser jeg til pædagog, så skal nok få brug for tålmodigheden
Dot D skriver: mange tak.... ja, jeg har altid fået at vide, at jeg er tålmodig fik faktisk altid at vide til skolesamtalerne, at jeg var tålmodig, og derfor mente flere af mine lærere, at jeg skulle være lærer, hmmmm... og nu læser jeg til pædagog, så skal nok få brug for tålmodigheden
hehe Okay hvor sjovt .. Jamen jeg ville godt låne lidt af din tålmodighed.. og spise nogle af dine kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128