kcal system - har virkelig behov for hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Helt ærligt! Vi snakker om at massen af muskler vejer mere end massen af fedt det jo logisk. 100 gram popcorn fylder mere end 100 gram mælk, ergo er mælks massefylde tungere end popcorns, præcis det sammeSom fedt en kop fedt vejer mindre end en kop muskelmasse selvom koppen er lige stor

Nej den vejer ikke mindre, den fylder mindre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

vi snakker IKKE KG!!!

vi snakker MASSEN

SÅ jo selve massen af MUSKLER vejer MERE end den SAMME mængde af fedt.

Slå det nu op istedet for at I bliver ved med at påstå noget

Vi er enige i at 1 kg er 1 kg men jeg snakker om MASSEN.

Så en kop fedt vejer MINDRE end en kop med muskler.

og nu gider jeg simpelthen ikke forklare det mere.

So sorry lyder med garanti som en sur kælling men dette her er fuldstændig ude af et sidespor fordi én person ikke læste at jeg IKKE skrev om KG

Ha en rigtig dejlig aften og forhåbentlig en god uge med sol

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

og ellers så forklar lige hvordan en person der er bodybuilder kan veje PRÆCIS det samme som en overvægtig person men IKKE være overvægtig

det kan lade sig gøre fordi MUSKLER vejer MERE end fedt

Anmeld

24. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

og ellers så forklar lige hvordan en person der er bodybuilder kan veje PRÆCIS det samme som en overvægtig person men IKKE være overvægtig

det kan lade sig gøre fordi MUSKLER vejer MERE end fedt

Vi siger det samme bare på hver sin måde... efter som vi er enige om at 1 kg er 1 kg uanset hvad du så står med... Men ja massefylden er anderledes efter som 1 kg muskler fylder mindre en 1 kg fedt...  Vi forklare det bare på hver sin måde... og så har du lidt svært ved at se at det de andre siger er lige så rigtigt som det du siger...

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Vi siger det samme bare på hver sin måde... efter som vi er enige om at 1 kg er 1 kg uanset hvad du så står med... Men ja massefylden er anderledes efter som 1 kg muskler fylder mindre en 1 kg fedt...  Vi forklare det bare på hver sin måde... og så har du lidt svært ved at se at det de andre siger er lige så rigtigt som det du siger...

please hold nu op?

Jeg har ALDRIG sagt jeg snakkede om kg hvilket der pludselig blev nævnt hvor jeg blev ved med at sige muskler vejer mere end fedt Jeg har aldrig snakket om KG og det er DER hvor "konflikten" eller hvad I nu vil kalde den ligger..

Så det du egentlig siger er at din logik for perlehøns kommentar egentlig faldt forkert i og med jeg aldrig udtalte mig om kg

Anmeld

4. juli 2012

Meliora

Anonym skriver:

please hold nu op?

Jeg har ALDRIG sagt jeg snakkede om kg hvilket der pludselig blev nævnt hvor jeg blev ved med at sige muskler vejer mere end fedt Jeg har aldrig snakket om KG og det er DER hvor "konflikten" eller hvad I nu vil kalde den ligger..

Så det du egentlig siger er at din logik for perlehøns kommentar egentlig faldt forkert i og med jeg aldrig udtalte mig om kg

Du er dårlig til at formulere dig, det er derfor folk misforstår dig. Hvis du er så klog, hvorfor så søge hjælp herinde? Og hvis du spiser perfekt hvorfor så bruge madlog? 

Man bruger netop madlog for at kontrollere sit indtag jo. Så tag og slap af, lav dine portioner minndre, og lav evt. en dramatisk ændring i din kost i en uges tid eller to, så skal der nok ske noget. Drop f.eks. alt fast føde om morgenen og spis frugt, drop kulhydrater eller noget, så kroppen får et lille chok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.