kcal system - har virkelig behov for hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
35 svar
0 synes godt om
22. juni 2012

Anonym trådstarter

Jamen nu aner jeg ikke mine levende råd mere

Jeg løber 3-5 gange om ugen, jeg styrker træer 3-5 gange om ugen, går dagligt med barnevogn, spiser SÅ SUNDT SOM MAN KAN og kgene bliver ved med at komme på ... der sker virkelig intet!!!

Jeg er snart så desperat at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...

havde en gang i tidernes morgen det der point tælle system fra WW tror jeg det var - og det var SÅ godt men nu er det selvfølgelig væk..

er der en venlig sjæl der ligger inde med skemaet som vil sende det til mig? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Kloster

Jamen søde ven... Ro på...

Har du målt dig?

Har du set reelt på din krop? Den skulle gerne forandre sig, så meget som du træner.

Hvis du ikke er vant til at træne så meget, bliver musklerne jo gigameget større og vejer self mere.

Ww point system virker jo kun og bør man kun gå efter, hvis man følger kuren. Det lyder mere til, du går motionens sunde vej. Og virkelig et super godt skridt at gå. Men tag og mål dig og se realistisk på din krop.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Har du målt dig?

Har du set reelt på din krop? Den skulle gerne forandre sig, så meget som du træner.

Hvis du ikke er vant til at træne så meget, bliver musklerne jo gigameget større og vejer self mere.

Ww point system virker jo kun og bør man kun gå efter, hvis man følger kuren. Det lyder mere til, du går motionens sunde vej. Og virkelig et super godt skridt at gå. Men tag og mål dig og se realistisk på din krop.

dine ord er rigtig rigtig søde, men desværre så passer de ikke her

jeg er simpelthen nødt til at få fat i point tælle systemet og prøve at kombinere det med muskler.

min krop bliver IKKE mindre tiltrods for al træningen, der er taget prøver og alt siger normalt... muskler vejer 5 gange så meget som fedt, men fylder meget mindre så det er desværre ikke fordi jeg er blevet til Arnold at se på...

men tak for dit søde indlæg

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Har du målt dig?

og ser desværre realistisk, efter baby er der røget 30 kg på så nu hedder vægten 97,2 og er kun 168 høj så skal gerne smide en 40 kg fedt - dermed ikke sagt jeg skal smide 40 kg men 40 kg fedt skal væk

Anmeld

22. juni 2012

Kloster

Anonym skriver:

og ser desværre realistisk, efter baby er der røget 30 kg på så nu hedder vægten 97,2 og er kun 168 høj så skal gerne smide en 40 kg fedt - dermed ikke sagt jeg skal smide 40 kg men 40 kg fedt skal væk

Har du prøver madlog? Det er rigtig godt.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Har du prøver madlog? Det er rigtig godt.

det aner jeg slet ikke hvad er ?

Anmeld

22. juni 2012

Kloster

Anonym skriver:

det aner jeg slet ikke hvad er ?

Det er en hjemmeside, hvor du skriver alt op, du spiser, så regner den selv kcal ud. Du kan skrive dit aktivitetsniveau ind, motion, mængder af mad og den regner ud, hvad du har behov for. Så kan du se med det samme, hvor mange kcal der fx er i en vandmelon og hvor meget du kan spise resten af dagen.

Det koster lidt. Ca 100,- for 3 mdr. Prøv at tjekke den ud...

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Det er en hjemmeside, hvor du skriver alt op, du spiser, så regner den selv kcal ud. Du kan skrive dit aktivitetsniveau ind, motion, mængder af mad og den regner ud, hvad du har behov for. Så kan du se med det samme, hvor mange kcal der fx er i en vandmelon og hvor meget du kan spise resten af dagen.

Det koster lidt. Ca 100,- for 3 mdr. Prøv at tjekke den ud...

tusind tak for dine søde ord..

jeg er nu meldt ind

Anmeld

22. juni 2012

smlmea

Madlog er en rigitg god side,og så vejer muskler og fedt altså det samme,men muskler fylder mindre.

Men det er helt normalt,at man ikke taber sig i starten,når man træner som du gør,af den simple årsag at du forøger din blodvolume med ca.  12%.

Hilsen Fitnessinstruktøren.

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Madlog er en rigitg god side,og så vejer muskler og fedt altså det samme,men muskler fylder mindre.

Men det er helt normalt,at man ikke taber sig i starten,når man træner som du gør,af den simple årsag at du forøger din blodvolume med ca.  12%.

Hilsen Fitnessinstruktøren.

det er ikke korrekt, desværre..

muskler vejer 1/5 mere end fedt. Faktisk så vejer de 22% mere end fedt gør

og nej det er IKKE normalt at man IKKE taber sig når man har min livsstil og min aktivitet - desværre, dette siger ALLE og er derfor der er blevet sat en række undersøgelser igang for at undersøge hvad der kunne være galt og desværre var alt som det skulle så nu er der nye prøver på vej

så ved ikke hvor du har din viden fra men den opfylder ihvertfald ikke disse kriterier - selvom det havde været dejligt

men tak for din tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.